BIM Februari
BIM 27/2 för oss. Fick ett tidigt missfall i januari på första försöket.
BIM 27/2 för oss. Fick ett tidigt missfall i januari på första försöket.
Tog ett test nu på morgonen och det visade blankt neg. Har lite brunröda flytningar men ingen mens. Min mens har aldrig uteblivit helt förut. Jag hatar dessa dagar när man bara vill ge upp att försöka bli gravid. Det känns så hopplöst. Har bara försökt i 7 månader men det känns ändå omöjligt :(
Jag är med er :/ ÄL+11 idag, tog ett test imorse som var helt negativt och nu har det kommit lite bruna flytningar.. är det redan mensen även om jag inte väntar den förens mån/tis?
Väntar fortfarande på mensen. Trodde bim var igår, sen idag.. nu vet jag inte. Har väntat i flera dagar men kommer bara lite bruna flytningar på morgonen. Sen blankt test imorse. Vad händer liksom?
Nej vad tråkigt! :( Får se hur det slutar för oss. Inte kommit något mer i trosan sen igår morse.
Mensen började idag och det med besked. Två dagar sen, blodbad och världens mensvärk :/
Hej allesammans. Kanske någon som kan ge mig lite råd eller pepp? Efter 6 månaders försök plussade jag svagt på två tester tidigare i veckan. Igår morse på BIM+2 tog jag ett digitalt test. Tyvärr så märkte jag redan under testets verkningstid att det var blod i toaletten, så glädjen uteblev totalt när testet sedan visade "gravid 1-2 veckor".
Det har blött ganska mycket igår och idag och det är tjockt som vid mens och med små klumpar ibland. Det kommer inte mycket i bindan utan mest när jag är på toaletten. Visst kan det inte vara något annat än ett missfall?
Någon som vet hur snabbt ägglossningen kommer igång efter väldigt tidiga missfall? Vill bara få det överstökat så vi kan börja försöka igen. Hoppas inte att det tar ytterligare 6 månader innan nästa plus.
Mensen kom för en stund sen...känns ju inte värt att testa på tisdag då mensen egentligen skulle kommit :(
Hoppar in här i slutet av månaden.
Är inne på 4:e försöket med att få till ett syskon till vår snart 6-årig dotter. Längtar massor och känner lite stress både pga min ålder (36 år) samt att jag helst inte vill ha större åldersskillnad på barnen.
Är inne PÅ ÄL+13 och jag tror det är dags för BIM imorgon. Testade med ett ÄL-test nu på morgonen men det var negativt. Ska göra ett grav-test imorgon.
Har smörjt med progesterall den här cykeln så jag har lite extra hopp en samtidigt väl medveten om att allt jag känner/inte känner kan bero på den.
Har inga PS-symtom överhuvudtaget men inga graviditetsymtom heller... Jaja. Håller tummarna inför morgondagen!