BIM Februari
Hoppar gärna in här från januaritråden. :) äl den 12:e enligt appen. Är ivrig för har börjat ta rosenrot denna månad. Någon som har plussat mha rosenrot?
Hoppar gärna in här från januaritråden. :) äl den 12:e enligt appen. Är ivrig för har börjat ta rosenrot denna månad. Någon som har plussat mha rosenrot?
Hej, får man hoppa in här? :) Fick positivt utslag på ÄL-sticka idag och räknar med BIM den 21 februari, så nu börjar den där jobbiga väntan... Fler här inne som har BIM mot slutet av månaden?
Vad är rosenrot? Och munkpeppar såg jag att ni skrivit om? Jag äter folsyra sen ett par veckor tillbaka, men inget annat för att påverka fertilitet :)
Uppdaterar :) Tror verkligen på denna månad.
BIM lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs, Minioni
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina
5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
6/2 Liten2018
7/2 Eal92, Saresj, epoxi
8/2 Filli01
9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda
10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2 maria1992
14/2 Lottch3n, Paka
15/2 Levisen
16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit
17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL
18/2 Jefare1, lillmysan
19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91
20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti mindran
21/2 valere, annaalexandra95
22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977
23/2 Litenoliv92
26/2 Mudcakemonster
28/2 EIJ90
Är detta ett positivt äl test enligt er?
Kom det någon bild? :)
Testet igår var ett plus!! :)
Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)
Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.
Konstig fråga kanske men vilken ställning brukar ni ha nu när ni försöker bli gravida? Och ligger ni kvar en stund efteråt eller reser er direkt?
Positivt ÄL test igår, myst lördag, söndag och förhoppningsvis ikväll... hoppas hoppas!! Någon mer med ÄL i dagarna och BIM i slutet av februari? <3
Vet inte alls vad jag ska tro....känns som att mensen ska komma när som! Mensvärken känns precis som före bim...
Detta tog jag nu ikväll på äl+14 med apoteksgruppens teststickor 25/miu.. känns som att det borde vara ett tydligt plus om det va ett riktigt plus?
Redigerad kontrast... ser ni nåt?