• Zemlan99

BIM Februari

Mudcakemonster skrev 2018-02-18 14:17:04 följande:

Så du hade äl förra söndagen? Det hade jag också :) eller fick postivt äl test då. Bim 26:e :) Kanske jag också borde testa.

Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)
  • Zemlan99
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 16:54:52 följande:

Precis! Man blir ju oftast bara besviken. Men tungt att vänta på bim.

Ja, man bara känner efter överallt i kroppen hela tiden efter symptom tills hjärnan lurar en :S hur tidigt fick du svagt plus efter ÄL?
  • Zemlan99
    Mudcakemonster skrev 2018-02-18 18:11:13 följande:

Ja precis! Jag har aldrig fått något plus tyvärr. :(

Förlåt då tog jag fel! Fint att veta att man inte är själv i denna frustrerande vänta! Hoppas det går vägen för oss båda :)
  • Zemlan99
    Imra skrev 2018-02-19 08:04:47 följande:

Hej allihop!

Tror jag har beräknad bim i helgen eller liknande. Osäker eftersom jag blev gravid i januari men slutade i missfall i vecka 7 ca. Två veckor efter min ytterst lilla blödning fick jag en tid hos gyn och där fick jag bekräftat att inget från graviditeten fanns kvar. Men fick även reda på att jag skulle ha äl inom dom närmsta dagarna. Och vi kände oss redo att börja försöka direkt eftersom vi nåda vill detta såå mycket!

Så nu sitter jag här igen, illamående från och till, spänd i magen och molvärk. Vågar inte hoppas på för mycket men självklart vill man ju att det ska ha tagit sig direkt!

Vi har försökt sen i juni 2017 och första gången jag blev gravid var nu i januari. Hoppas och längtar såå mycket!

Då har vi försökt lika länge och jag fick oxå ett MF första gången tyvärr, men oxå ganska tidigt. Väntar på Bim om en vecka och hoppas molvärken jag känt från och till kan vara ett tecken :) vet inte när jag ska våga testa! Hur tänker du?
  • Zemlan99
    Plantlady skrev 2018-02-21 10:56:34 följande:

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

Åh grattis!! Jag hoppas verkligen oxå på ett nytt plus efter MF tidigare!
  • Zemlan99
    Hjärterus skrev 2018-02-22 10:36:41 följande:

Har testat idag .. va ett svagt plus men vågar inte hoppas riktigt ännu , provar att göra ett till i helgen :D

Vilken dag är du på? Jag vill oxå testa men försöker vänta in bim för att inte bli besviken i onödan om det är för tidigt för att se något..
  • Zemlan99
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 07:13:20 följande:

Vi testade också för en stund sen. Negativt. Samt brunröda flytningar och även i kisset...BIM på tisdag så är ju tidigt men känns som att det inte blir något den här gången heller :(

Jag är med er :/ ÄL+11 idag, tog ett test imorse som var helt negativt och nu har det kommit lite bruna flytningar.. är det redan mensen även om jag inte väntar den förens mån/tis?
  • Zemlan99
    Anonym (K16) skrev 2018-02-23 19:31:05 följande:

Fick brunröd flytning igår och imorse var det som sagt lite mer blod som kom med kisset och när jag torkade mig. Har kommit lite mer efteråt men inte som vanlig mens. Och BIM på tisdag så förstår inte vad det är eller varför det kommer. Har alltid haft regelbunden mens som kommer som mest en dag tidigare eller senare.

Jag har nu oxå haft brunaktiga flytningar igår och idag på förmiddagarna men inte bim förens tisdag. Brukar aldrig ha det innan mens så förstår inte vad detta är.. har haft ont i brösten 2-3 dagar nu oxå vilket jag aldrig har... så jobbigt att gå och vänta nu :/
  • Zemlan99
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-24 15:40:17 följande:

Jag har blött under båda mina graviditeter. Ibland bruna flytningar bara och ibland mkt blod, som mens. Har du ont? Så länge du inte har ont tycker jag inte du ska ta ut ngt i förskott. Det behöver inte betyda missfall!

Funderar lite på det här med bruna flytningar.. hade du det redan innan bim eller var det under graviditeten?
  • Zemlan99
    Längtande95 skrev 2018-02-24 14:19:55 följande:

Håller tummarna för dig! :)

Jag hade bim igår och testade negativt imorse :( Har ömma bröst som även har blivit större, kissar jämt, illamående till o från, mycket flytningar samt svag värk i magen... Har aldrig något av detta annars. Håller på att bli galen :( Livmoderhalstappen är även hård och helt stängd så ingen mens påväg :/ Fattar ingenting!

Hur känner man på livmodertsppen? Vart sitter den? :)
  • Zemlan99
    FruBjörk skrev 2018-02-26 13:20:29 följande:

BIM idag. Ingen mens ännu men känns som den ska komma när som helst. Testar tidigast imorgon ifall den ej dykt upp. Känner mig inte så hoppfull :(

Är det någon kvar här som fortfarande väntar?

Jag har bim imorgon! Hoppas så att mensen uteblir men med bruna flytningar i 3 dagar nu vet jag inte alls. Ömma bröst iaf vilket jag aldrig känt tidigare! Hur känner du dig?
  • Zemlan99
    FruBjörk skrev 2018-02-26 16:54:35 följande:

Ingen mens än. Väldigt ömma bröst här också. Lite ont i svanken till och från. Håller tummarna för oss <3

Fick en liten blödning nu på eftermiddagen så gissar att det är kört för mig denna månaden. Bara märkligt med de symptom som jag aldrig haft förut och att ingen mensvärk känns ( vilken alltid kommer innan mensen för mig)... nu känner vi oss lite nere här hemma :/
  • Zemlan99

Inatt kom även min mens så nya tag nästa månad, blir dock april för mig då min cykel är runt 35/40 dagar..

Grattis alla som plussat, vi andra får peppa varandra till att kämpa vidare!

Svar på tråden BIM Februari