BIM Februari
Hej! Kommer från BIM januari tråden och hit idag. Mensen kom en dag tidigt. Beräknad ÄL 11/2 och BIM 26/2. Det här blir vårt 3e försök. :)
Hej! Kommer från BIM januari tråden och hit idag. Mensen kom en dag tidigt. Beräknad ÄL 11/2 och BIM 26/2. Det här blir vårt 3e försök. :)
Hej! Hoppas in från januaritråden här! Grattis till alla som plussat! Hoppas man är där själv snart!
Min mens kom idag BIM+4 och så tråkigt. Hade tänkt testa imorgon. Blev riktigt deppig. Min mens är aldrig sen. Är det något undermedvetet som påverkar eller vad har ni för erfarenheter?
Nu blir det nya tag med BIM 27/2. Min man har dock prestationsångest typ vilket är skit när man försöker. Sänker oddsen rejält. Förstår inte varför och jag blir lite irriterad på honom!
Plussade äntligen i går efter lång längtan och lite hjälp på traven med äl-stimulering.
Behövde inte ens en ficklampa för avläsa resultatet ????
Nu har jag lagt till mig i listan :)
BIM lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs, Minioni
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina
5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
6/2 Liten2018
7/2 Eal92, Saresj, epoxi
8/2 Filli01
9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda
10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2 maria1992
14/2 Lottch3n, Paka, Elsaida
15/2 Levisen
16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit
17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL
18/2 Jefare1, lillmysan
19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91
20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran
21/2 valere, annaalexandra95
22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977
23/2 Litenoliv92
24/2 Månsilver
26/2 Mudcakemonster, FruBjörk
28/2 EIJ90
Jag trodde att jag skulle ha ägglossning igår. Både egna och appens uträkningar. Men kände inte ett dugg. Däremot hade jag känningar för det tidigare i veckan så jag antar den kom 2-3 dagar tidigt. Jag som köpt tester för den här månaden som kom i fredags missade nog det. Men vi sexade på under veckan så borde prickat in det förhoppningsvis. Nu vet jag inte alls när BIM är.
Aja..Annars har jag tester till nästa månad åtminstone.
Grattis till er som plussat!!
Grattis till alla nya plus!!<3
Vad tror ni om denna ökning på test? Är den okej? Är Såå nojig hela tiden :(
Nu fick jag också de på svart och vitt ;D
Jag slutade med mina p-piller den 1/1 och hade sedan mens 5 dagar senare. Om jag har regelbunden cykel (vilket jag inte vet) skulle mensen kommit för 13 dagar sedan. Jag vet alltså inte när jag haft min ägglossning, om där ens har varit någon. :(
Ända sen jag hade mensen i januari så har jag haft molvärk till och från nästan varje dag. Och för två veckor sedan var jag öm i bröstvårtorna i 4dagar, vad kan det bero på?
Har även gjort graviditetstest som visat negativt.. blir så beskvinen och frustrerad.. om jag nu inte är gravid, varför har jag då värkar hela tiden och varför kommer inte mensen? :(
Jag bruka räkna mensens fösta dag när den kommer igång ordentligt. Å andra sidan har jag nästan jämt spottings nån dag innan...
Idag är jag på ÄL+4 eller 5. Denna väntan alltsååå....!!
Samma här. Samtidigt kan jag ju inte låta bli att känna efter hur länge har ni försökt? Det här är 10e försöket, andra barnet för oss.