Inlägg från: Sunshineinmylife |Visa alla inlägg
  • Sunshineinmylife

BIM Februari

Hej på er grattis till alla som plussat och håller tummarna för er alla som inte plussat ännu. Jag och min sambo blev gravida i december inte planerat men det slutade i missfall och har haft en mens emellan sen missfallet och nu provat igen. Hade ägglossning enligt appen den 11/2 och har BIM nu den 25/2 och har haft mensvärk sen några dagar efter ägglossning och lite små spänningar i brösten, igår och idag känt mig lite illamående och när jag satt i soffan igår kväll blev ja lite yr. Mensvärken kommer och går nu. Så tänkte prova med ett testa tidigt i morgon och sen på BIM och hoppas på ett pluss. Jag har två killar sen innan så det blir en liten sladdis nu hoppas vi på????

Sen är jag ny här och undrar hur man gör för att lägga in sig på BIM listan?

• Sunshineinmylife
    Månsilver skrev 2018-02-22 10:54:47 följande:
    Tack för alla grattis, och visst var det en bebis! Plussade igen idag på äl+12 och bim-3. Helt overkligt! Kunde knappt ta en bild på testet pga handen skakade så mycket. Det är mitt (och min sambos) första barn så har ingen aning om vad jag kan vänta mig, men kul ska det bli!
    Har inte heller berättat för min sambo än men ska göra det idag på lunchen. Konstigt och så himla fint ändå att det här rummet av kvinnor finns där vi kan dela såna här stora saker, trots att vi är främlingar är det er jag berättar först för! :)
    Stort grattis:)
  • Sunshineinmylife

Hej på er och stort grattis till alla som plussat ???? jag har testat med clearblue Early och fått fram svaga streck ni finner bilderna här i tråden. Men i kväll så fick jag så ont i magen som mensvärk och sedan som hugg/ilningar i underlivet djupt in liksom. blev rädd och tänkte nu är det.missfall igen men gick på toaletten och inget blod eller rosa flytningar. Är det någon mer här som känt så? Jag har BIM nu på söndag 25/2.

• Sunshineinmylife

Hej på er jag har BIM i morgon söndag o är lite nervös nu har jag lite mens värk och känner till och från spänningar i brösten hoppas inte mensen är på gång nu och känner mig upp och ner i humöret med. hur mår ni som har BIM snart? Trevlig lördag kväll på er

• Sunshineinmylife

Har BIM idag men testade negativt med digital idag men ingen mens värk eller något sånt så väntar och ser. Förra gången jag var gravid i december så plussade jag på BIM +3 och hade provat med ett testa tidigt men gav inget alls så hoppas hoppas på att jag är gravid. Annars får vi som sambon sa kämpa på och prova igen då kändes det lite lättare.

• Sunshineinmylife
    FruBjörk skrev 2018-02-26 13:20:29 följande:

BIM idag. Ingen mens ännu men känns som den ska komma när som helst. Testar tidigast imorgon ifall den ej dykt upp. Känner mig inte så hoppfull :(

Är det någon kvar här som fortfarande väntar?

Hej jag hade BIM enligt appen den 25/2 men ingen mens ännu på gång känner att det drar och spänner lite nedanför naveln på hö sida och moler lite till och från men hoppas på att det uteblir. Testade några dagar innan bim-4 då såg det ut som ett svagt svagt streck men testade med digital igår men fick negativt men kanske HCG va för lågt. Förra gången jag var gravid i Jan testade jag ett svagt svagt plus på BIM +3 först. Håller tummarna för dig.
  • Sunshineinmylife

Hej på er nu så när jag kom hem så fick jag ännu mer ont i magen och mycket riktigt nu kom mensen :( så tråkigt jag får hoppas det tar sig nästa gång i mars. Stort lycka till nu alla här kram på er

• Sunshineinmylife
    FruBjörk skrev 2018-02-26 18:48:01 följande:

Nu kom mensen här också :( Går över till mars tråden

vad tråkigt :( men vi får följas åt i mars tråden :)
Svar på tråden BIM Februari