• Norrlänska

BIM Februari

Hoppar in här i slutet av månaden.

Är inne på 4:e försöket med att få till ett syskon till vår snart 6-årig dotter. Längtar massor och känner lite stress både pga min ålder (36 år) samt att jag helst inte vill ha större åldersskillnad på barnen.

Är inne PÅ ÄL+13 och jag tror det är dags för BIM imorgon. Testade med ett ÄL-test nu på morgonen men det var negativt. Ska göra ett grav-test imorgon.

Har smörjt med progesterall den här cykeln så jag har lite extra hopp en samtidigt väl medveten om att allt jag känner/inte känner kan bero på den.

Har inga PS-symtom överhuvudtaget men inga graviditetsymtom heller... Jaja. Håller tummarna inför morgondagen!

• Norrlänska
    Anonym (K16) skrev 2018-02-25 18:10:51 följande:

En fråga angående progesterall, kan vem som helst använda den? Försökte läsa om den på graviditetskollen om vad den gör eller är till för men blev inte klokare för det.

Ärligt talat har jag inget svar. Jag tror att de flesta kan använda dem men vet att jag läst att det finns tillfällen när den ej ska användas.

Jag griper mest efter halmstrån. Som jag fattat det kan den bl.a hjälpa till att göra miljön i livmodern mer "fästvänlig" för ägget.
  • Norrlänska

Mensen på ingång även här antar jag... ytsepytse blod på papperet vid toabesök den igår så det är väl bara att inse att hoppet var över för denna gång och ladda för nästa... blir så less och ledsen ????

• Norrlänska
    Anonym (Tigermamma) skrev 2018-02-27 21:25:19 följande:

Tack så mycket! Jag börjar tro att det kan ha gått bra. Jag har slutat att blöda och känner mig gravid. Enligt en sjuksköterska på 1177 var blödningen för liten för att vara ett missfall. Det kan fortfarande ske men i så fall kommer det att komma mer blod. De senaste dagarna har brösten börjat ömma vilket jag tar som ett gott tecken!

Åh va härligt! Grattis. Håller tummarna för dig ????
  • Norrlänska

Grattis till alla er som pussat den här månaden.

Lycka till önskar jag oss andra. Hoppade direkt till april-tråden så jag hoppas jag "slipper se" endel av er där sen. ????

=)
Svar på tråden BIM Februari