• EIJ90

BIM Februari

Hoppar in från januaritråden för mensen kom idag.

Har lite dålig koll på cykeln för slutade mer ppillerna i slutet av oktober. Har haft 2X28 dagar och nu sist 35 dagars cykel.

Har tempat en månad med NC så hoppas få koll på hur kroppen fungerar. Enligt NC har jag bim 28/2.

Började verkligen hoppas när mensen dröjde denna månaden. Håller tummarna för februari!

• EIJ90

BIM lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

16/2 Billieblue, Lucifer91

17/2 Nardil, Grynet89

18/2 Jefare1

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti mindran

22/2 lyckligast80, Airmos

23/2 Litenoliv92

27/2 Meej

28/2 EIJ90

PLUS lista:

• EIJ90
    citrongräs skrev 2018-02-21 19:22:11 följande:

ÄL+ 9 eller 10 idag och en liten brun/röd flytning på pappret efter toabesöket. Känns lite tidigt för spottings innan mens eller?? Har BIM om 5-6 dagar liksom.

Är det nån som verkligen har fått en sk nidblödning, och när kom den i så fall?

Är på ÄL +9 idag och har också fått en liten blödning idag som övergått i rosa flytningar. Inget i trosorna utan bara på pappret vid toabesök. Bim 27/2. Har inte känt något tecken på mens vilket jag brukar med öm mage utan det bara var där. Nu är jag däremot lite öm och spänd i magen.

Spännande men vågar inte hoppas på för mycket. Fortfarande hög temp iaf.
  • EIJ90
    citrongräs skrev 2018-02-22 20:11:00 följande:

Hur har det gått för dig idag? Har fortsatt haft lite blodblandade flytningar idag så mensen är säkert på gång. Tog dock ett gravtest nu på em och kunde ev ana en liten skugga men det var verkligen på håret... får se hur det utvecklar sig i helgen.

Det har inte kommit mer rödaktigta blodflytningar (kom bara det vid ett tillfälle igår). Bara ljusrosa nästan aprikosfärgade flytningar som bara syns på pappret när jag torkar mig, inget i trosorna. Dock så var tempen låg idag så har i stort sett gett upp för denna gången om den inte mirakulöst skulle vara hög igen imorgonbitti. Känner mig uppblåst, lite värk som nu nästan gått över och som ett tryck i övre delen av halsen (nästan illamående). Kan vara inbillning nu när man känner efter också. Jag vill inte testa för tidigt och få neg. Tänkte vänta till nån dag efter bim. Håller tummarna för dig!
  • EIJ90

Om någon är kvar i gruppen :)

Bim 27/2 och plus idag! Inte vågat testa tidigare.

Lite rädd för mf för tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röd flytning på pappret i morse.

Håll tummarna! Skickar med tempkurvan också

Svar på tråden BIM Februari