BIM Februari
Äl idag, så ska dra till Danmark. Håll tummarna att det går vägen denna gången.
Äl+7 här och har känt lättare värk i livmodern.. Det drar ihop sig men tiden går fortfarande såååå långsamt!!
Äl idag, så ska dra till Danmark. Håll tummarna att det går vägen denna gången.
Låter nästan precis som mig förutom att jag är på ÄL +4 och jar BIM 4/2. MEN jag är fortfarande fundersam om jag haft Äl då tempen inte stigit så mycket. Min kurva på NC ser nämligen ut så här:
Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.
wohooooooooooo!!!!!
Tog ett nu, ytterligare 4h senare. Är det positivt??
Nu hamnade inte bilderna som jag la dom.
Hmmm... sista bilden fredag. Mitten bilden söndag och sista idag
Hej!
Det går ju att se ett streck på dem iaf!
Är det graviditetstest detta? Isf är det ju positivt så länge strecket är rosa och inte grått :)
Grattis! Hur långt kvar till BIM?
VABar idag vilket ger SÅ mycket tid åt att analysera kroppen och ev symtom.
Har haft konstiga drömmar 4 nätter i rad (det är i vanliga fall sällsynt att jag minns drömmar)
Idag har det funnits ett svagt illamående från att jag vaknade och jämn nivå hela dagen, oberoende av matintag. Märkligt!
BIM på fredag 2/1. Hur känner ni andra med BiM snart?
Min äl har flyttats bak 2 dagar. Enligt NC ska jag ha äl samma dag som jag fick plus på äl-stickan. Stämmer de? Är de möjligt?
Se bilden!
Fast fick ju ett negativt test dagen innan...
Borde inte äl vara typ... dagen efter?
Fast fick ju ett negativt test dagen innan...
Borde inte äl vara typ... dagen efter?
????????????????????????????????????????????????????????????
Hej på er! ????
Jag och min sambo försökte att bli gravida nu i början på januari.
Jag hade mens 22/12-17 till och med 28/12-17.
Gjorde ägglossningstest CB digitalt. Fick glad blinkande gubbe (hög fertilitet) den 11/1-18 till och med 18/1-18. Vi hade sex från och med 28/12-17 till den 20/1-18 ???? Detta för att inte missa ägglossningen.
Nu till dilemmat, jag fick rosa flytning den 20/1-18 (dag 30 i cykeln) som övergick i mens. Fick ha tampong och fick byta. Hade sedan bruna flytningar några dagar och några dagar utan.
Min Bim va beräknad 26/1 (dag 36). Gjorde då ett gravtest CB digitalt, det visade negativt. Blev såå himla besviken. Har fortfarande inte fått min mens idag, dag 41 i cykeln.
Ringde en bm och hon sa att det skulle kunna vara en blödning då ägget fäste eller en mellanblödning. Hon sa att om jag hade ägglossning den 11/1 så kanske ägget fäste 15/1 och att det då var för tidigt att testa när jag hade testat 26/1 (dag 36). Har inga som helst tecken på graviditet.
Känner mig så förvirrad för igår 31/1 fick jag en ?glidig? flytning som en slempropp på pappret. Precis som jag brukar få innan ägglossning.
Vad hände?? Va det min mens som jag hade, en max två dagar och bruna flytningar den 20/1??
Vi räknade det som det nu och hade därför sex igår 31/1 för att inte missa ägglossningen som i så fall är runt den 8/2.
Har i så fall nästa Bim 18/2.
Känner mig så förvirrad. Kan ett ägglossningstest ge utslag på mens?
Kramar
Så svårt att svara på.
Har du nyligen slutat med preventivmedel av något slag som kan göra att mensen förändras?
Jag vet att när vi försökte bli gravida förra gången så förändrades plötsligt min mens. Nästan som att kroppen känner på sig att nåt är på gång och vill jäklas lite grann.
Hej hopp!
Nu på kvällen har mensen kommit igång på riktigt.
Lättnad ändå, och nu vet jag ju att kroppen hämtat sig ordentligt efter missfallet.
Lämnar denna tråden nu, men önskar er alla lycka till och att ni får era efterlängtade plus innan februari är slut