BIM Februari
Jaa, men minns inte, skulle vi inte enligt appar ha ÄL samtidigt? Mitt va helblankt imorse Hahaha :p har jag hamnat på efter kälken hahahah
Jaa, men minns inte, skulle vi inte enligt appar ha ÄL samtidigt? Mitt va helblankt imorse Hahaha :p har jag hamnat på efter kälken hahahah
Får nog hoppa över till marstråden, nån ägglossning verkar inte kroppen bjuda på :( Ish blir så irriterad på att min kropp alltid ska strula.. förlåt va tvungen att klaga av mig lite <3
Hmm en fundering tjejer.. Har idag känt att det sticker och svider lite inuti musen alltså längs med slidväggen och upp mot livmoderhalsen typ, nån annan som känt så? Har inte haft ägglossning enligt min tempkurva men aldrig känt nåt stickande så innan
Åh grattis ännu en gång! :D
Jag har ingen aning, är rädd för missfall igen :(
Plussade förra gången på BIM+4 :0
Kan jag testa mig idag eller ska vänta tills imorgon bitti?
Där kom mensvärken. Nattetid. BIM idag tisdag. Mens på utsatt tid som vanligt. Bara grinar... kommer inte få något barn detta år heller, vi kan inte försöka förrän i april nästa gång. Hoppas vi kan få barn innan nästa års födelsedag (38 år) bara. För nu börjar jag känna mig gammal.
Lycka till och grattis alla plussare!
Kan man ruska om äggstockarna för att de ska släppa ett ägg? Haha ! Så sjukt frustrerande detta. Igen ägglossning i sikte här inte.. får skapa mig en augusti-bim så kanske ägglossningen har kommit tills dess :((
Jag hade testat med CB ägglossnings monitor istället.. där får du klara besked om du har ÄL eller ej ( glad gubbe eller inte ). Tycker det är svårt att tyda såna vanliga äl-test haha.. kram <3
"Ser du fler än 9 dagar med hög fertilitet?
Om du ser fler än 9 dagar med hög fertilitet kanske du vill sluta testa i den här cykeln
? Om du började testa dig på rätt dag för din normala cykellängd och du ser 9 eller fler dagar med hög fertilitet, kommer du förmodligen inte att se någon maximal fertilitet i den här cykeln.
? Ibland har vissa kvinnor en LH-topp som är för låg för att testet ska upptäcka den eller så har de inte ägglossning under en cykel och ser därför inte någon maximal fertilitet. Det här är inte ovanligt och kan inträffa i ungefär 8 % av cyklerna. Om du inte ser någon maximal fertilitet i tre efterföljande cykler rekommenderar vi att du diskuterar det med din läkare/barnmorska."
Läste detta på clearblues hemsida!! Tappa dock inte hoppet. Fortsätt testa. Håller tummarna för dig att du har/haft äl denna månaden. Kram
Så såg mitt positiva ut, trodde inte det va positivt då man alltid fått höra det ska vara minst lika starkt som kontrollstrecket men jag fick fast gubbe på samma urin
Vill även notera att jag första månaden bara fick blinkande men då testade jag bara på morgon/förmiddag och denna månad så testade jag på morgonen tills jag fick blinkande gubbe sen när strecket blev så starkt som på bilden ovan så tog jag ett cb på samma urin (på eftermiddagen, hade blinkande på morgonen) och då fick jag fast! Så det skilde bara några timmar från blinkande till fast :)
Dagen efter fick jag negativt igen så jag har nog en snabb stegring, det kanske du också har? :)
Jahopp BIM+14 ej gravid verkar som att jag kan vart skengravid å velat för mkt därför tester negativa. Men nyss tog jag ägglossningstest å fick 2 streck dock det ena svagt så antar min ägglossning på gång så bara köra på igen skönt att veta iallafall att inget annat fel på mig. Nytt BIM 7/3 så hoppar till Marstråden tror jag. Lycka till alla å grattis till dem som plussat. Skickar bild på ägglossningstestet för att se ifall fler ser det andra strecket.
Måste fråga ang babyplan testerna, har du testat deras äl tester och tidiga grav tester? Hur tycker du dom fungerat?
Sitter och tänker beställa därifrån så blev lite nyfiken
Grattis än en gång, sååååå himla roligt