• nufårvise

BIM Februari

Dytches skrev 2018-02-12 12:42:49 följande:

14 dagar sen ovitrelle och BIM-2. Kan det verkligen stämma? :o är så glad men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket

Grattis!
  • nufårvise
    Lottch3n skrev 2018-02-12 15:02:48 följande:

Hej tjejer!

Som ni vet plussade jag ju i fredags på digitala. Eftersom vi fick missfall i december så sa vi att vi skulle beställa hem gravstickor för att se om det ökar som det ska.

Kunde ju självklart inte hålla mig nu när dom kom :/

Är på bim idag, men är det inte lite väl svagt för att vara på bim även om det är på eftermiddagen? :/

Usch är så nojig...

De behöver inte vara starkare. Minns att det tog ett tag för mig att få rätt starka streck. Men gravid var jag.
  • nufårvise

Så här såg mitt lunchtest ut. Äl+9 och bara hållit mig en timma. Mår fortfarande illa till och från, brösten ömma och spända och förhöjd temperatur. Ingen mens. Trodde jag skulle fått mina test på posten. Men inte. Får se om jag får mens inatt... Eller plus imorgon. Eller mer väntan :)
  • nufårvise
    Femblirsex14 skrev 2018-02-12 19:01:43 följande:

Tycker mig ana en väldigt svag skugga. Är ju väldigt tidigt än!

Hihi... Tror faktiskt det är helt blankt.. Men vill som se en skugga :) längtar till imorgon
  • nufårvise

Har tokredigerat här. Är nog bara en skugga av plasten, men är ju såååå spännande med streck.

• nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-12 20:03:01 följande:

Vet inte alls vad jag ska tro....känns som att mensen ska komma när som! Mensvärken känns precis som före bim...

Detta tog jag nu ikväll på äl+14 med apoteksgruppens teststickor 25/miu.. känns som att det borde vara ett tydligt plus om det va ett riktigt plus?

Redigerad kontrast... ser ni nåt?

Tycker mig se nåt, hoppas! Ibland tar det tid att få tydliga test.
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-13 06:18:14 följande:

Morgon på bim.

Vet inte alls nu...

Får nog vänta ett par dagar..såg nåt svagt direkt som bleknade en del efter 5 min...

Men jag ser något där!
  • nufårvise
    Vegas skrev 2018-02-13 06:57:23 följande:

Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.

Grattis!!
  • nufårvise
    MammaTillAdrian skrev 2018-02-13 07:16:09 följande:

Jag plussade igen igår! Inga tvivel alls. Visade det för sambon som tittade två sek och sa ja, det där är positivt. Han brukar annars aldrig se något. Det sjuka är att igår var äl+7 och jag hade så starka symptom att jag verkligen var säker på att nu är jag gravid. Tog ett cb early som visar svagt, men tydligt positivt. Imorse på äl+8 tog jag ett vanligt CB plus som också var positivt. Tydligare än gårdagens early-test. Ska dock tilläggas att jag har fått mf både i december och januari. Då plussade jag först runt BIM - 3 eller 2 och sen började missfallen bara några dagar efter. Har heller inte haft såhär tydliga symtom de andra gångerna.

Men är det inte extremt tidigt att plussa på äl+7?

Jo det är tidigt. Men spela roll... Grattis!!
  • nufårvise

För mig känns allt som vanligt igen, tror att mens är på gång. Fortfarande hög temp men sjunker nog snart.

• nufårvise
    Vegas skrev 2018-02-13 08:07:39 följande:

Så var det för mig med. Men tempen sjönk inte på BIM så jag tog ett test som va positivt! När har du bim? :)

Tror jag har det idag. Blir nytt test om inte mensen kommer innan lunch.
  • nufårvise
    nufårvise skrev 2018-02-13 10:08:13 följande:

Tror jag har det idag. Blir nytt test om inte mensen kommer innan lunch.

Mår även riktigt illa.
  • nufårvise

Lunchtest. Först såg det ut som det översta, inte rosa tror jag. Sen efter 5 min som det undre. Tolkar det som negativt.
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-13 13:35:52 följande:

Men det ska väl tolkas Inom 5 min? Och man ska bortse från förändringar efter den tiden.. sådär blir ju inget test som är negativt...

Ja, sant. Men såg så konstigt ut. Sen att det försvann så fort. Tror inte riktigt på det.
  • nufårvise

Kunde inte låta bli utan tog ett test igen. Fick springa och lägga mig med ungarna så testet låg ca 30 min innan fotot. Visst finns nåt där? Efter tiden och väldigt svagt...vet inte när det "dök upp".

• nufårvise
    Erna90 skrev 2018-02-14 05:36:09 följande:

Äntligen vår tur!

Hoppas bara att detta frö vill stanna, fick missfall i aug så oron gnager till och från får jag erkänna. Men hoppas på det bästa!

Hoppas det kommer fler plus för er andra med :)

Grattis!
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-14 05:39:10 följande:

Blev neg på digitalt idag, så nu väntar jag bara på mens. Antar att det varit spök på testerna... :/ men tack Ändå!

Nej vad trist! Hoppas det bara är för tidigt. Jag fick negativt idag igen på vanligt test, mår jätteilla men tror mensen är på gång.
  • nufårvise

Grattis till alla fina plus!

Jag fick mens igår som jag anade. Håller tummarna för alla som går och hoppas på det där fina strecket. :)

Svar på tråden BIM Februari