• cassandra92

BIM Februari

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi 

8/2 Filli01 

9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n, Paka 

15/2 Levisen 

16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit

17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL

18/2 Jefare1, lillmysan, cassandra92

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91, maalon

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 

21/2 valere, annaalexandra95 

22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 

23/2 Litenoliv92 

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

15/2 Maalon (bim 19/2)

5/2 Gabriela11 ( bim 11/2
  • cassandra92

Kan det vara gravidsymptom att man fiser mer än vanligt? Haha har varit så sjukt gasig det senaste, brukar aldrig va så. Antar att det inte är det utan bara något jag inbillar mig också, men är det någon som vet? 

• cassandra92
    YaseminL skrev 2018-02-15 23:20:44 följande:
    Jag hoppas det, isåfall är jag också gravid jag har aldrig varit såhär gasig som jag är nu haha. Fick massa stickningar nu i tjejmagen med. Typ stickningar som svider. Sjukt obehagligt. Hoppas så så så mycket, trots att jag inte tror att jag har sådan tur på första försöket. Bara att vänta och se om mensen dyker upp..
    Haha då får vi hoppas på att det är det :D Det här är mitt fjärde försök, så jag hoppas verkligen också asmycket! När har du BIM? 
  • cassandra92
    Emilix skrev 2018-02-16 11:51:00 följande:

Svart på vitt :')

Om allt går som det ska blir det en bebis i slutet av Oktober <3

Wow grattis :D <3 
  • cassandra92
    Emilix skrev 2018-02-16 15:01:48 följande:
    Tack så jättemycket, ska bli så himla spännande :)
    Är det ditt första barn (förlåt om jag har missat men jag är ny :) )
  • cassandra92

Ooh. Vågar knappt en tänka något om det men tempen indikerar också något skumt (använder NC) den har varit 0.1-0.3 högre en medel i typ tio dagar nu och idag gick den upp ännu mer.... Spännande detta! BIM imorgon!

• cassandra92
    FruBjörk skrev 2018-02-17 09:59:16 följande:

Åh va spännande! Håller tunmarna!

Tusen tack! :D
  • cassandra92
    Malinmana skrev 2018-02-17 11:40:10 följande:

Alltså jag tycker det är så spännande med bebistillverkning! Brukar gå in på BIM trådarna ibland och kolla på de nyblivna plussen. Kanske lite sjukt då jag själv är i v 30 nu men jag minns spänningen och förväntningarna i somras. Lycka till allihop! :)

Jag förstår dig precis! Så har jag gjort långt innan vi ens började försöka. Nu är det ännu mer spännande eftersom man själv väntar på plus! Lycka till med din lille! Hoppas du mår bra! :)
  • cassandra92
    Anonym (DG) skrev 2018-02-18 20:19:17 följande:

Vill passa på och säga till alla som tolkar sina symptom varje månad och sedan ändå får sin mens, fortsätt nästa månad igen!

Jag blev så less på negativa svar att jag slutade räkna, slutade bry mig och bara släppte alla tankar som hade med barn att göra... av en händelse så noterade jag faktiskt datumet för min förra mens, samma symtom som jag känt så många gånger förr började en vecka innan bim som var den 29/1

* extrem trötthet/ utmattning

* ilningar i ryggen

* mensvärk

* ömmande bröst

* influensa känsla

* mitt lilla åderbråck på höger ben började pulsera

* extremt hård samt ibland lös i magen.

* dålig sömn, mardrömmar.

* svullen mage

Allt detta har jag känt så många gånger förut för att sedan göra typ 3 negativa tester och till slut har även mensen kommit:/

Det var det som gjorde att jag inte testade mig förrän idag, på BIM+ 18 så gjorde jag testet med största tveksamhet och idag har jag alltså testat positivt för första gången i mitt liv efter 1,5 år utan preventivmedel och med sjukdomen PCOS.

Så idag är jag gravid i vecka 6+4 med beräknad bf den 9/10

Fortsätt analysera er själva och våga testa!

Kram!

STORT grattis!!!
  • cassandra92

Nyfiken fråga! Ni som har fått plus i den här tråden, vilken dag i förhållande till BIM plussade ni? :)

• cassandra92
    Nardil skrev 2018-02-18 22:10:48 följande:

Mitt svaga streck dök upp på BIM-4

Morgonen eller kvällen? Haha fick ett negativt test idag på kvällen och jag fiskar efter lite hopp :( haha har BIM idag
  • cassandra92
    Nardil skrev 2018-02-18 22:45:53 följande:

På morgonen :)

Jag får bara vänta helt enkelt, mer kan jag inte göra! :D
  • cassandra92

Nu tog jag ett med morgonurin och det är helt blankt :( hoppas det var för tidigt. Tempen går bara uppåt, därför jag tycker det borde vara något....

• cassandra92
    whisla skrev 2018-02-19 09:51:47 följande:

Jag plussade igår och har inte testat mig tidigare, men jag var på BIM+1 enligt appen Flo och på BIM enligt Natural Cycles. :D

Åh stort grattis till dig!!! ????????

Jag antar att det förmodligen inte har tagit sig den här gången eftersom jag är BIM+1 och det är inte ens ett litet streck på testet.. Men det är bara att kämpa vidare! :)
  • cassandra92
    FruBjörk skrev 2018-02-19 13:43:02 följande:

Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra

Jag är där jag med. Hoppas du mår bättre snart! <3 
  • cassandra92
    FruBjörk skrev 2018-02-19 13:43:02 följande:

Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra

Jag är där jag med. Hoppas du mår bättre snart! <3 
  • cassandra92
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 13:45:30 följande:
    Styrkekram till dig och alla här som kämpar på, blir glad över att se sammanhållningen här, gör lite ont i hjärtat att kampen kan va så hård och att vi är många kvinnor som lider i tysthet ?förutom här då? tack alla tjejer som hjälper varann här
    Ja det är så skönt att prata om det, och försöka att få problemen upp till ytan, för det är inte lätt att vänta. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det blir när det tar väldgt lång tid...
  • cassandra92
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 15:42:02 följande:
    Vi har försökt i 4 år dock inte haft koll på äl etc, var på kontroll och hade kanon många ägg etc men han skrev ändå ut letrozol för att hjälpa ägglossningen ytterligare ändå ?snäll dokt?

Har än inte provat dom men kommer BIM så är det bara att testa med dom ich hoppas igen, det sista som lämnar en är ju hoppet tack o lov.

Kan garantera att vi är inte många här som inte kommer få det där plusset iaf... gärna förr än senare

För det är en jobbig väntan.
    Det var ju verkligen snällt ja! :) Hoppas det fungerar för er :D <3 Jaa det är jättesvårt och vänta. Jag har bara försökt sedan i oktober november, men det är redan riktigt jäkla jobbigt när mensen kommer :( Så kan inte ens föreställa mig hur fyra år känns..
  • cassandra92

Gud denna väntan..... Min temp fortsätter att vara hög och jag har testat två negativa test. Hade BIM i söndags... Kan det inte bara bli ett plus eller mens, så man slipper undra x'D 

Svar på tråden BIM Februari