Inlägg från: Mudcakemonster |Visa alla inlägg
  • Mudcakemonster

BIM Februari

Glädje skrev 2018-02-12 22:09:49 följande:

Såhär fast upp och ner och utzoomad..

Ser det här också! Vågar mig på ett grattis. :)
  • Mudcakemonster
    Vegas skrev 2018-02-13 06:57:23 följande:

Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.

Grattis!!! Vad roligt!! Vilka dagar mös ni? :)
  • Mudcakemonster
    Glädje skrev 2018-02-13 17:01:11 följande:

Köpte ett från Lloyds på vägen hem. Ser någon strecket lite smått till höger eller har jag på riktigt blivit knäpp?

Jag ser! :) men som sagt så är det lite mer åt höger än i mitten?
  • Mudcakemonster
    Emilix skrev 2018-02-13 17:54:16 följande:

Hej! Har BIM i morron, då är det 14 dagar efter positivt äl test. Jag och min sambo har försökt bli gravida sen sommaren 2014. Vi går nu och gör en utredning på kvinnokliniken ang ofrivillig barnlöshet.

Tog ett gravtest i går morse och då såg det ut så här som på bilden under. Översta bilden är original den under är tagen med filter och jag har sen ökat på kontrasten.

Tog ett till test idag och där syntes det ingenting..så antar att det där igår bara va spökstreck :/

Men ska köpa ett digitalt och ta på Fredag tror jag :)

Jag ser strecket på båda bilderna! Grattis :) Kanske det var nåt fel på testet du tog idag? Håller tummarna för att det digitala ger er goda nyheter!
  • Mudcakemonster
    Glädje skrev 2018-02-13 19:52:21 följande:

Gör du det? :) ja det är lite åt höger.. tror du det är möjligt att få ett plus med ett digitalt i morgon om det är såhär svagt idag?

Jo absolut ser jag det! Har du testat riva upp testet och kolla närmare utan fönstret? (Hahha låter galen) men då syns det bättre utan att det speglar :)

Det tycker jag du ska göra! Kör ned ett digitalt på morgonen med morgonurin. Hcg stiger ju hela tiden så det borde ju med facit i hand vara starkare då. Lycka till! Skall skicka dig extra positiva tankar!
  • Mudcakemonster
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-16 06:59:13 följande:

Här kommer bilden. Syns som sagt inte på bild om man inte redigerar så det är väldigt, väldigt svagt. Men man blir ju lite hoppfull så det är ju kul ändå :)

Spännande!! :)
  • Mudcakemonster
    Emilix skrev 2018-02-16 11:51:00 följande:

Svart på vitt :')

Om allt går som det ska blir det en bebis i slutet av Oktober <3

Härligt!!! Grattis!! :)
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 13:03:30 följande:

Kan ju verkligen inte hålla fingrarna borta...Testade idag igen...är ju för tidigt för att det ska kunna ge utslag men tycker mig se ett svaaaagt rosa streck. Är säkert fel på testet eller nåt annat men kan någon av er se eller är jag knäpp?

Jag ser! :) Grattis!!!
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 13:42:43 följande:

Tack men vågar inte tro på det, vi har försökt så länge att

det känns overkligt. Tog ett till nyss, är ju inte morgonurin heller och jag är på typ ÄL+7!!!

Så du hade äl förra söndagen? Det hade jag också :) eller fick postivt äl test då. Bim 26:e :) Kanske jag också borde testa.
  • Mudcakemonster
    Charlizee skrev 2018-02-18 14:26:06 följande:

Japp positivt ÄL test på söndag så gissar ÄL på måndagen? NC satte ut ÄL till på lördagen men det tror jag inte på, har testat sen mensen tog slut så känns inte som den var förra lördagen, då testet inte var positivt förrän på söndag

Då är vi precis på samma :) Jag har bim den 25:e eller 26:e. Har du det också? Wow att du plussade så tidigt! Grattis än en gång!
Svar på tråden BIM Februari