BIM Februari
Såhär fast upp och ner och utzoomad..
Såhär fast upp och ner och utzoomad..
Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.
Köpte ett från Lloyds på vägen hem. Ser någon strecket lite smått till höger eller har jag på riktigt blivit knäpp?
Hej! Har BIM i morron, då är det 14 dagar efter positivt äl test. Jag och min sambo har försökt bli gravida sen sommaren 2014. Vi går nu och gör en utredning på kvinnokliniken ang ofrivillig barnlöshet.
Tog ett gravtest i går morse och då såg det ut så här som på bilden under. Översta bilden är original den under är tagen med filter och jag har sen ökat på kontrasten.
Tog ett till test idag och där syntes det ingenting..så antar att det där igår bara va spökstreck :/
Men ska köpa ett digitalt och ta på Fredag tror jag :)
Gör du det? :) ja det är lite åt höger.. tror du det är möjligt att få ett plus med ett digitalt i morgon om det är såhär svagt idag?
Här kommer bilden. Syns som sagt inte på bild om man inte redigerar så det är väldigt, väldigt svagt. Men man blir ju lite hoppfull så det är ju kul ändå :)
Svart på vitt :')
Om allt går som det ska blir det en bebis i slutet av Oktober <3
Kan ju verkligen inte hålla fingrarna borta...Testade idag igen...är ju för tidigt för att det ska kunna ge utslag men tycker mig se ett svaaaagt rosa streck. Är säkert fel på testet eller nåt annat men kan någon av er se eller är jag knäpp?
Tack men vågar inte tro på det, vi har försökt så länge att
det känns overkligt. Tog ett till nyss, är ju inte morgonurin heller och jag är på typ ÄL+7!!!
Japp positivt ÄL test på söndag så gissar ÄL på måndagen? NC satte ut ÄL till på lördagen men det tror jag inte på, har testat sen mensen tog slut så känns inte som den var förra lördagen, då testet inte var positivt förrän på söndag