BIM Februari
Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra
Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra
Nu ser testet ut såhär, hur hade ni tolkat detta?
Mer än en timme sen det togs
Färgen brukar ju då ha försvunnit helt tycker man väl om d vore helt negativt, eller?
Har 7 barn sen innan, säkert tagit 1000 testet under tidens resa, har gjort allt som står korrekt,
HJÄLP!!!
Måste fråga en gång till här, 2,5 timmar sen och testet ser ut såhär nu, tidigt som attans testat dock äl+6 el 7
Det är ett cb early detection test
Ja det är så skönt att prata om det, och försöka att få problemen upp till ytan, för det är inte lätt att vänta. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det blir när det tar väldgt lång tid...
Lite så jag tänkte jag med att det kunde vart, bar äl +6,,, men man är ju så nyfiken såklart.
Frågade inne på analysera tester oxå men dom dissade testet direkt
Det är ju konstigt att färg finns kvar och jag har gjort som jg alltid gjort , men aldrig fått detta resultat.
Nu är underbara här inne
Tack mudcakemonster när ska jag testa igen tycker ni?
Om det redan nu gett färg så borde det ju hoppeligen synas direkt. Ta ett test i morgon på morgonen :) är ju så nyfiken!
Det där hände mig förra månaden med likadant test. Tror det är trasigt. Tråkigt när man gått och köpt ett, men skulle nog ta ett nytt test.
Hejsan alla! Hoppas det är okej att jag också hoppar in i den här tråden då jag har BIM imorgon och har tagit ett Babyplan test imorse (kan som inte hålla mig haha) som visade ett svagt streck :/ Är det här ett så kallat spökstreck? ...eller kan det vara ett streck med låga hormonnivåer bara?