Inlägg från: Lisa81molander |Visa alla inlägg
  • Lisa81molander

BIM Februari

FruBjörk skrev 2018-02-19 13:43:02 följande:

Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra

Styrkekram till dig och alla här som kämpar på, blir glad över att se sammanhållningen här, gör lite ont i hjärtat att kampen kan va så hård och att vi är många kvinnor som lider i tysthet ?förutom här då? tack alla tjejer som hjälper varann här
  • Lisa81molander

Nu ser testet ut såhär, hur hade ni tolkat detta?

Mer än en timme sen det togs

Färgen brukar ju då ha försvunnit helt tycker man väl om d vore helt negativt, eller?

• Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 13:27:57 följande:

Har 7 barn sen innan, säkert tagit 1000 testet under tidens resa, har gjort allt som står korrekt,

HJÄLP!!!

6 barn innan så klart ska det stå, önskar nr 7
  • Lisa81molander

Måste fråga en gång till här, 2,5 timmar sen och testet ser ut såhär nu, tidigt som attans testat dock äl+6 el 7

Det är ett cb early detection test

• Lisa81molander
    cassandra92 skrev 2018-02-19 15:36:06 följande:

Ja det är så skönt att prata om det, och försöka att få problemen upp till ytan, för det är inte lätt att vänta. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det blir när det tar väldgt lång tid...

Vi har försökt i 4 år dock inte haft koll på äl etc, var på kontroll och hade kanon många ägg etc men han skrev ändå ut letrozol för att hjälpa ägglossningen ytterligare ändå ?snäll dokt?

Har än inte provat dom men kommer BIM så är det bara att testa med dom ich hoppas igen, det sista som lämnar en är ju hoppet tack o lov.

Kan garantera att vi är inte många här som inte kommer få det där plusset iaf... gärna förr än senare

För det är en jobbig väntan.
  • Lisa81molander

Lite så jag tänkte jag med att det kunde vart, bar äl +6,,, men man är ju så nyfiken såklart.

Frågade inne på analysera tester oxå men dom dissade testet direkt

Det är ju konstigt att färg finns kvar och jag har gjort som jg alltid gjort , men aldrig fått detta resultat.

Nu är underbara här inne

• Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 17:08:42 följande:

Om det redan nu gett färg så borde det ju hoppeligen synas direkt. Ta ett test i morgon på morgonen :) är ju så nyfiken!

Alltså nu är där ett svagt streck, jag ska ta ett nytt ta mig... i morrn el försöka vänta t ons

Uch herregud vad vi kvinnor har det svårt

Tur man inte e ensam om att längta så det orsakar sömnbrist emellanåt

Men ett är då säkert, våra kommande barn ska känna sig extremt efterlängtade
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-19 17:24:39 följande:

Det där hände mig förra månaden med likadant test. Tror det är trasigt. Tråkigt när man gått och köpt ett, men skulle nog ta ett nytt test.

Ja, man blir smått besviken , hade hellre tagit ett blankt nej än detta,, nu är där ett svagt blått streck ?inte spökstrecket?men testet är ju ogiltigt efter en viss tid så det gills ju inte ändå? får helt enkelt glömma detta test och testa vidare?
  • Lisa81molander
    Wawam skrev 2018-02-19 19:45:15 följande:

Hejsan alla! Hoppas det är okej att jag också hoppar in i den här tråden då jag har BIM imorgon och har tagit ett Babyplan test imorse (kan som inte hålla mig haha) som visade ett svagt streck :/ Är det här ett så kallat spökstreck? ...eller kan det vara ett streck med låga hormonnivåer bara?

GRATTIS så plus
Svar på tråden BIM Februari