BIM Februari
Ja det känns jättebra att vi ska på utredning snart. Jag vill veta vad som behöver ställas tillrätta så att vi kan fixa det. Nu känns det ju som att det finns ett problem som blockerar alla chanser. Så fort vi får bort det kanske vi har möjlighet att äntligen kunna få till det.
Jag har hört att man har ungefär 25 % chans att bli gravid om man prickar ägglossningen och är 30 år. Jag har jämfört det med att köpa Trisslotter. Om vi säger att vi lyckats pricka in 15-20 gånger men aldrig blivit gravida så känns det som om något är fel. Köper man 15-20 Trisslotter men inte lyckas vinna på en enda så har man ju världens maximala otur. Då måste det vara så att vi kanske inte har 25 % chans utan kanske bara exempelvis 2 % chans? Så kan det inte fortsätta!Jag fick tyvärr spottings idag så det verkar som om mensen är på gång. Jag blev så ledsen och arg. Dock så har inte mensen kommit igång på riktigt. Som jag förstår det så räknas mensens första dag från när den verkligen kommer igång? Inte från första spottingsarna? Jag ska börja äta munkpeppar den här månaden och funderar på om jag borde vänta en dag eller så tills det bruna går över i rött?