BIM Februari
Grattis till er som plussa ! :D själv väntar jag nog till onsdag nu .. känner mig dock inte som vanligt så jag hoppas !
Grattis till er som plussa ! :D själv väntar jag nog till onsdag nu .. känner mig dock inte som vanligt så jag hoppas !
Idag har jag känt mg febrig och frusen .. kanske är dags för influensan här :( annars inget mer än dem symtom jag haft sedan innan .. vill vänta till onsdag med test men vet inte om jag klarar de :O
Hade sen äl den 13/2 köpt ett cb early jag tänkt testa idag, ställt undan morgon urin? finns det chans att pluss idag ?hade egentlig BIM den 17/2,
Ge mig hopp någon
Och grattis till dig som plussade
Två dagar kvar till bim ! Igårkväll hade jag frossa och temp låg på 37.5 ( har 36.9-37.0 i vanliga fall) och så frös jag i massor ! Imorse när jag vaknade va jag dålig i magen och mina bröstvårtor ömmar .. mens eller bebis .. hmm gjorde test i lördags men de va blankt .. vill vänta till onsdag men vet inte om jag kan :P morgontemp idag va 37.3 så ändå något förhöjt .. kan även känna lite molvärk i ryggen
Har också BIM på onsdag... testade på BIM -6 och det var så negativt det bara kan bli. Vågar inte testa mer nu... har inga som helst symtom, och snustorr precis som före mens : (
Dock också en brännande värk i svanken... men som sagt tror det är mens på G!
Men håller tummarna för oss!
Ja man klättrar på väggarna av nyfikenhet!
Det är mitt andra men sambons första. : )
Min son är snart 11 år så det var ett tag sen sist...
Ditt första?
Jag har fått väldigt, väldigt svaga plus i 4 dagar (fredag, lördag, söndag och idag) och idag kom vad jag gissar är mensen, alternativt ett tidigt missfall. BIM idag. Så jag hoppar vidare till mars-tråden :)
Inget streck, dock väldigt tidigt att testa äl 13/2
Men dör av nyfikenhet vill ju ha den där 7 ängeln såååå mycket
Har 7 barn sen innan, säkert tagit 1000 testet under tidens resa, har gjort allt som står korrekt,
HJÄLP!!!
Grattis till era plus !
Är så sjukt trött idag, brösten ömmar .. har beställt gravtest nu så kommer dem inte ska jag testa imorgon ;)
Har testat idag .. va ett svagt plus men vågar inte hoppas riktigt ännu , provar att göra ett till i helgen :D
Vilken dag är du på? Jag vill oxå testa men försöker vänta in bim för att inte bli besviken i onödan om det är för tidigt för att se något..
Jag ser utan att anstränga mig!!
Ser ni nått? Jag tror mig se en skugga men ingen färg i det! Bim på sön, det känns dock nu verkligen som att mensen ska komma :(