BIM Februari
Ooh. Vågar knappt en tänka något om det men tempen indikerar också något skumt (använder NC) den har varit 0.1-0.3 högre en medel i typ tio dagar nu och idag gick den upp ännu mer.... Spännande detta! BIM imorgon!
Ooh. Vågar knappt en tänka något om det men tempen indikerar också något skumt (använder NC) den har varit 0.1-0.3 högre en medel i typ tio dagar nu och idag gick den upp ännu mer.... Spännande detta! BIM imorgon!
Precis samma för mig. Andra försök, förra månaden hade jag alla symptom utan att vara gravid. Nu ÄL +8 och inte många symptom alls. Möjligtvis om jag känner efter men vågar inte, vill inte bli lurad igen. Håller tummarna ändå för oss!!
Ett tips inför er graviditet! När jag var gravid förra gången med mina tvillingtjejer så skrev jag dagbok över hur jag mådde och berättade för tjejerna vad som hände osv. Så kul att ha! Visar bild på framsidan där jag sparat alla VUL/UL bilder. Även första sidan (det jag skrev där skrev jag innan jag visste det var 2 i magen)
Verkar som att bara ena bilden kom med. Försöker igen.
Grattis till er alla som plussat! Så härligt att se! <3
Själv har jag ett bra tag kvar att vänta på BIM den 26/2
Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)
Önskar jag också hade tålamodet att vänta... Hoppas mitt super svaga plus blir lite starkare i veckan!!
Håller tummarna för er!
Vill passa på och säga till alla som tolkar sina symptom varje månad och sedan ändå får sin mens, fortsätt nästa månad igen!
Jag blev så less på negativa svar att jag slutade räkna, slutade bry mig och bara släppte alla tankar som hade med barn att göra... av en händelse så noterade jag faktiskt datumet för min förra mens, samma symtom som jag känt så många gånger förr började en vecka innan bim som var den 29/1
* extrem trötthet/ utmattning
* ilningar i ryggen
* mensvärk
* ömmande bröst
* influensa känsla
* mitt lilla åderbråck på höger ben började pulsera
* extremt hård samt ibland lös i magen.
* dålig sömn, mardrömmar.
* svullen mage
Allt detta har jag känt så många gånger förut för att sedan göra typ 3 negativa tester och till slut har även mensen kommit:/
Det var det som gjorde att jag inte testade mig förrän idag, på BIM+ 18 så gjorde jag testet med största tveksamhet och idag har jag alltså testat positivt för första gången i mitt liv efter 1,5 år utan preventivmedel och med sjukdomen PCOS.
Så idag är jag gravid i vecka 6+4 med beräknad bf den 9/10
Fortsätt analysera er själva och våga testa!
Kram!
Här är förresten bilder på mitt supersvaga testa tidigtt och ännu svagare vanliga RFSU-test på äl+10 respektive 11, om det kan vara till hjälp för någon :)
Min symptom kom egentligen inte alls förrän runt äl+8 och då var det superömma bröst, svullen mage, molvärk då och då och ett vagt illamående som har ökat lite varje dag.
Hej allihop!
Tror jag har beräknad bim i helgen eller liknande. Osäker eftersom jag blev gravid i januari men slutade i missfall i vecka 7 ca. Två veckor efter min ytterst lilla blödning fick jag en tid hos gyn och där fick jag bekräftat att inget från graviditeten fanns kvar. Men fick även reda på att jag skulle ha äl inom dom närmsta dagarna. Och vi kände oss redo att börja försöka direkt eftersom vi nåda vill detta såå mycket!
Så nu sitter jag här igen, illamående från och till, spänd i magen och molvärk. Vågar inte hoppas på för mycket men självklart vill man ju att det ska ha tagit sig direkt!
Vi har försökt sen i juni 2017 och första gången jag blev gravid var nu i januari. Hoppas och längtar såå mycket!
Känner mig deppig idag och känner mig inte alls gravid. Hoppas det går bättre för er andra
Jag är där jag med. Hoppas du mår bättre snart! <3
Styrkekram till dig och alla här som kämpar på, blir glad över att se sammanhållningen här, gör lite ont i hjärtat att kampen kan va så hård och att vi är många kvinnor som lider i tysthet ?förutom här då? tack alla tjejer som hjälper varann här
Vi plussade idag!! Eller egentligen i förrgår men fick det riktigt bekräftat idag :)beräknad mens idag!
Plussade idag! Var ju tvungen att köpa digitalt för att kunna tro på det. Min sambo är dock fortfarande i chock:D
Nyfikenheten vann och jag testade idag på BIM -4. Helt blankt. :(
Hoppet är inte helt borta men men
Bim-1 idag. Har haft mycket flytningar och igår mådde jag illa på kvällen. Några dagar sen började jag känna lukter. Tyckte bilen luktade öl och i toaletten luktade det som om någon gömt en våt unken handduk, men hittade ingen sån :) Konstigt! Hoppas verkligen att jag inte inbillar mig. Hur går det för er andra? Grattis till alla plus!
Tråkigt med negativt test, men de flesta plussar ju först efter bim :)
Jag testade typ på bim-5 , alltså jättetidigt. Så nu skall jag vänta några dagar efter bim om inte mensen kommer :) känns konstigt i kroppen så jag hoppas verkligen att det blir ett plus denna gång. Men man har ju blivit besviken så många gånger. När skall du testa pånytt?
BIM idag. Ingen mens ännu men känns som den ska komma när som helst. Testar tidigast imorgon ifall den ej dykt upp. Känner mig inte så hoppfull :(
Är det någon kvar här som fortfarande väntar?
Hej på er nu så när jag kom hem så fick jag ännu mer ont i magen och mycket riktigt nu kom mensen :( så tråkigt jag får hoppas det tar sig nästa gång i mars. Stort lycka till nu alla här kram på er
Jag har bim imorgon! Hoppas så att mensen uteblir men med bruna flytningar i 3 dagar nu vet jag inte alls. Ömma bröst iaf vilket jag aldrig känt tidigare! Hur känner du dig?