• hallonnpaj

BIM Februari

är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?

• hallonnpaj
    Nathalie1992 skrev 2018-01-29 13:59:14 följande:

Är oxå på äl+8 och har mycket flytningar, Som du beskriver typ geléaktiga. Har aldrig haft så förut och brukar inte ha mycket flytningar.

Jasså. Då är vi 2 alltså. Kände av vid sidan av magen idag efter att jag tränat.. när ska du testa?? Har bim söndag men frågan är om man kommer klara av att hålla sig tills dess..
  • hallonnpaj
    Nathalie1992 skrev 2018-01-29 23:00:44 följande:
    Jag har molvärk till och från hela dagarna, men mer när jag är på jobbet och springer runt tror jag.

Jag har bim på måndag och ska verkligen försöka hålla mig tills dess, även om det känns väldigt svårt. Har test hemma från graviditetskollen, stickor. Men vet inte hur känsliga de är.
    Du gör nog rätt i som väntar till bim. Jag hade flera tester hemma från testlagret som låg och stirrade på mig, så kunde inte hålla mig imorse. Dock är det bim-5 idag, fick negativt. Tror inte det behöver vara kört för det, men klart man hade önskat ett plus.. nu ska jag vänta till bim! 
  • hallonnpaj

Vaknade av att allt snurrade när jag blundade imorse. Usch så obehagligt. Men haft så förut så räknar det inte som gravsymtom. Däremot när jag gick till toan såg jag att det var pytte pytte lite torkat blod i trosan. Mindre än en femtioöring. Är ju på bim-4 så det kan väl inte vara en liten nidblödning?

• hallonnpaj

bim-2 idag. knappt något symtom så känner inte för att ta något test direkt.. . ställer in mig på negativt test på söndag

• hallonnpaj
    SofiaS95 skrev 2018-02-02 12:22:13 följande:
    Jag har också BIM 4/2. Ku de inte hålla mig och testade igår, negativt. Har haft riktigt ont i brösten med det har avtagit lite idag. Tappen känns mer och mer öppen så blir inte förvånad om mensen kommer redan i morgom. Tempen sjönk men nästan 0,2 idag också...
    Jaa jag testade mig för några dagar sen (dvs alldeles för tidigt) och var såklart negativt. trots att du fick negativt igår kan du ju fortfarande plussa. men förstår dina argument, man vill inte bli besviken så lika bra att ställa in sig på neg. Killen får mig nu att hålla mig från att testa förrän söndag. är detta din jakt på första barnet?
  • hallonnpaj

Ett test imorse på bim-1 --> negativt. Är nog bara att ge upp för denna gång och förvänta sig mens imorgon :)

• hallonnpaj
    SofiaS95 skrev 2018-02-03 14:03:47 följande:
    Ja vi får ladda om nu. Min mens kom just så nu ska jag försöka slappa av ett tag!
    Jaaa nu ska jag slappna av. det lär ju bli i mars det sätter sig då man egentligen helst inte önskat med tanke på att det blir födsel i december. haha så lär ju förmodligen bli då. Dock kommer det vara lika önskat såklart, men januari är väl lite mer fördelaktigt om man får välja ;)
  • hallonnpaj

bim idag och inga tecken på mens. brukar få sjukt ont typ redan dagen innan. och på bim dagen brukar det värka så mycket att jag helst bara vill vara hemma. nu känner jag ingenting... 

dock neg på test så vettetusan

• hallonnpaj

bim+1 idag och ingen mens i sikte. fick neg på gravtest igår. hoppas man  är en låghormonare och att det bara behövs någon dag till ;) men den lär nog komma när som helst.

• hallonnpaj

Bim+2 och fortfarande ingen mens. Har haft molande värk som kommit och gått.. dock vet jag inte om jag ser något på testet. Vad tycker ni?

• hallonnpaj
    Zandylina skrev 2018-02-06 08:49:37 följande:

BIM+2 å ingen mens i syne än..rikliga flytningar molvär å lätt illamående lite ömma bröst. Men testar fortfarande negativt. Detta e otroligt frustrerande..

Å tyvärr hallonpajj så se inte jag nåt streck i allafall.. men hoppet finns där än ????

då är vi i samma båt förutom att jag inte har varken illamående eller ömma bröst.  riktigt drygt. är det inget så vill jag bara ha mensen.. men precis, hoppet finns kvar för oss båda så länge inte mensen dyker upp :)
  • hallonnpaj
    Jagheteralma skrev 2018-02-06 17:37:03 följande:
    Vet inte om jag ser i syne men på den andra bilden ser jag nåt svaaagt streck?
    haha samma här. sekunden efter det där fick jag dock lite lite blod när jag torkade mig. sen har det inte kommit något mer på hela dagen. riktigt konstigt? 
Svar på tråden BIM Februari