BIM Februari
är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?
är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?
Är oxå på äl+8 och har mycket flytningar, Som du beskriver typ geléaktiga. Har aldrig haft så förut och brukar inte ha mycket flytningar.
Vaknade av att allt snurrade när jag blundade imorse. Usch så obehagligt. Men haft så förut så räknar det inte som gravsymtom. Däremot när jag gick till toan såg jag att det var pytte pytte lite torkat blod i trosan. Mindre än en femtioöring. Är ju på bim-4 så det kan väl inte vara en liten nidblödning?
bim-2 idag. knappt något symtom så känner inte för att ta något test direkt.. . ställer in mig på negativt test på söndag
Ett test imorse på bim-1 --> negativt. Är nog bara att ge upp för denna gång och förvänta sig mens imorgon :)
bim idag och inga tecken på mens. brukar få sjukt ont typ redan dagen innan. och på bim dagen brukar det värka så mycket att jag helst bara vill vara hemma. nu känner jag ingenting...
dock neg på test så vettetusan
bim+1 idag och ingen mens i sikte. fick neg på gravtest igår. hoppas man är en låghormonare och att det bara behövs någon dag till ;) men den lär nog komma när som helst.
Bim+2 och fortfarande ingen mens. Har haft molande värk som kommit och gått.. dock vet jag inte om jag ser något på testet. Vad tycker ni?
BIM+2 å ingen mens i syne än..rikliga flytningar molvär å lätt illamående lite ömma bröst. Men testar fortfarande negativt. Detta e otroligt frustrerande..
Å tyvärr hallonpajj så se inte jag nåt streck i allafall.. men hoppet finns där än ????