• Gabriela11

BIM Februari

epoxi skrev 2018-02-05 10:04:14 följande:

Håller andan till BIM på onsdag

Ser positivt ut! Grattis !!
  • Gabriela11
    Airmos skrev 2018-02-05 10:48:02 följande:

Grattis!! Ser definitivt ett streck! häftigt!! :)

Tack!!
  • Gabriela11
    emsorken skrev 2018-02-05 11:48:02 följande:

Grattis!! Jag ser definitivt ett streck! (Alltså 2 st) :D

Tack tack! Ska köra en digital imon bitti o se. :)
  • Gabriela11

Hej tjejer! Jag behöver lite hjälp ( jag blir galen snart ) . Hade ÄL den 25e januari och BIM 10-11/2. I lördags hade jag jätte svagt positivt på en testlagrets grav. sticka. Igår fick jag positiv på en CB testa tidigt, men imorse testade jag med Predictor Early och det var helt blank..ingenting. Känner mig ledsen, trött, kraftig huvudvärk då o då och har vita/gula flyttningar. Vad ska jag tro? :( Vill så gärna bli gravid! Första barn och är nervös! Missfall i september ( v. 11+1). Det blev mycket o läsa, men hoppas att det är någon som kan svara på det! Puss&kram

• Gabriela11

Första bilden Predictor Early imorse och andra bilden vanlig apotekets test kl 21.00 idag

Fattar ingenting..vad säger ni? BIM 11/2

• Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:23:25 följande:

Jag har bim på måndag. Fick ett svagt positivt på clearblue early men inte gravid på ett digitalt. Min bim kan vara lite senare med. Inte helt hundra.

Hur är det för dig?

Vänta med det digitala testet. Jag testat 5 st. ( olika märke) och fick positiv på allihopa, men negativt på digital. BIM nu i helgen. Förra gången när jag blev gravid hde jag likadånt. :)
  • Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-02-10 18:02:39 följande:

Men åååh grattis!!! Vilken dag plussa du på de digitala? Äl+....?? Och bim?? Kram

Tack snälla! BIM idag eller imorgon. Hur går det för dig? Puss
Svar på tråden BIM Februari