Frips skrev 2018-02-02 10:40:46 följande:
Haha ja helt rätt uttryck, WTF?!? Ja jag har samma varje mens, en stor jävel till finne dyker upp tydligt någonstans i ansiktet, det går inte att täcka den med all världens smink, utan den visar sig envist ändå under 3-4 dagar. Nu däremot har det varit två sådana jävlar och massor med mindre finnar runtomkring, känner mig invaderad av finnar, haha.
Jag tempar också, men har en vanlig örontermometer så jag vet inte hur exakt den är. Det jag har kollat efter är att jag hela tiden håller mig minst 0,2 grader över min vanliga, men sen har det skiftat 0,1 grad hit eller dit, (ligger nu sedan ett par dagar tillbaka 0,6 över) så därför känner jag mig inte säker på min exakta temp under den här perioden. Men att den sjönk och sedan gått upp igen känns ju jättebra :D
Bara en vecka kvar för dig, den kommer gå fort ska du se!! Helgen svischar ju fort som attan förbi jämt och ständigt, och sen är det bara några veckodagar kvar och sen vet du också. Hoppas hoppas på positivt på stickan!
Hahah, men det blir ju så, man bara, vad är detta? Haha.. Så skumt..
Ja, det har jag också under mens men aldrig mellan.. Hmm..
Ah, ja, det gör jag. Jag har normalt 36,0 typ. Vid äl gick den upp till 36,6, nu ligger den stadigt på 36,4. Men igår så dippa den till 36,2 men uppe igen i 36,4. Samma tid varje morgon är den tagit.. Hmm..
Ja, helgerna går ju alltid så galet fort.. Suck för det men bra vi kommer närmre BIM haha.. Ja, tack <3