Inlägg från: Mudcakemonster |Visa alla inlägg
  • Mudcakemonster

BIM Februari

Zemlan99 skrev 2018-02-18 15:06:39 följande:

Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)

Precis! Man blir ju oftast bara besviken. Men tungt att vänta på bim.
  • Mudcakemonster
    Zemlan99 skrev 2018-02-18 17:58:18 följande:

Ja, man bara känner efter överallt i kroppen hela tiden efter symptom tills hjärnan lurar en :S hur tidigt fick du svagt plus efter ÄL?

Ja precis! Jag har aldrig fått något plus tyvärr. :(
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 15:37:17 följande:

Måste fråga en gång till här, 2,5 timmar sen och testet ser ut såhär nu, tidigt som attans testat dock äl+6 el 7

Det är ett cb early detection test

Svårt att säga. Det är ju ändå färg där? Så kanske det är ett misslyckat positivt? :)
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 16:02:16 följande:

Lite så jag tänkte jag med att det kunde vart, bar äl +6,,, men man är ju så nyfiken såklart.

Frågade inne på analysera tester oxå men dom dissade testet direkt

Det är ju konstigt att färg finns kvar och jag har gjort som jg alltid gjort , men aldrig fått detta resultat.

Nu är underbara här inne

Äsch det var ju tråkigt att höra :(

Men nej du skall absolut inte se det som negativt. Färgen ger hopp och hopp finns ju så länge som mensen inte kommer :) håller tummar och tår på att du får ett plus med nästa test.

För testen reagerar ju med färg med hcg. Så man tycker ju att detta borde vara ett tecken mot det positiva!
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 16:16:25 följande:

Tack mudcakemonster när ska jag testa igen tycker ni?

Om det redan nu gett färg så borde det ju hoppeligen synas direkt. Ta ett test i morgon på morgonen :) är ju så nyfiken!
  • Mudcakemonster
    Wawam skrev 2018-02-19 19:45:15 följande:

Hejsan alla! Hoppas det är okej att jag också hoppar in i den här tråden då jag har BIM imorgon och har tagit ett Babyplan test imorse (kan som inte hålla mig haha) som visade ett svagt streck :/ Är det här ett så kallat spökstreck? ...eller kan det vara ett streck med låga hormonnivåer bara?

Plus! Plus! Plus! :) grattis i mängd och massor!
  • Mudcakemonster

Blev så inspirerad av alla plus att jag tog ett billigt test nu ikväll på bim-6... Först såg man ett streck och sen vips så försvann det! Blir galen :)

• Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 21:55:29 följande:

Ohhhhh faaan ,, mitt ljusblå streck ligger i lådan så imorrn, el ons testar jag på nytt,

Tack för tipsen ang babyplans tester,

Ja precis! Verkar som om det är konstiga testers nationaldag eller nåt hahha :)

Ja jag ska också försöka hålla mig ett tag nu. Bim har jag först på söndag. Så de finns väl hopp? Lite solskenshistorier på neg sen plus skulle sitta fint nu?
  • Mudcakemonster
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 22:21:39 följande:

Här och nu bestämmer jag att inte testa på nytt innan Tors, e du med mudcake?

Ja! Eller jag halvlovar ???? testar redan kanske på onsdag? Skall dricka lite vin på kvällen.
  • Mudcakemonster

Behöver hjälp att analysera och se i synet :) Inbillar jag mig ett svagt streck som är starkare nere till i kanten? Är bara på bim-6...?

Svar på tråden BIM Februari