BIM Februari
Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)
Jag har bim den 27:e men vågar inte testa förens efter bim så det är en låååång väntan.. hur stor är sannolikheten att det faktiskt visar något så tidigt? :)
Ja, man bara känner efter överallt i kroppen hela tiden efter symptom tills hjärnan lurar en :S hur tidigt fick du svagt plus efter ÄL?
Måste fråga en gång till här, 2,5 timmar sen och testet ser ut såhär nu, tidigt som attans testat dock äl+6 el 7
Det är ett cb early detection test
Lite så jag tänkte jag med att det kunde vart, bar äl +6,,, men man är ju så nyfiken såklart.
Frågade inne på analysera tester oxå men dom dissade testet direkt
Det är ju konstigt att färg finns kvar och jag har gjort som jg alltid gjort , men aldrig fått detta resultat.
Nu är underbara här inne
Tack mudcakemonster när ska jag testa igen tycker ni?
Hejsan alla! Hoppas det är okej att jag också hoppar in i den här tråden då jag har BIM imorgon och har tagit ett Babyplan test imorse (kan som inte hålla mig haha) som visade ett svagt streck :/ Är det här ett så kallat spökstreck? ...eller kan det vara ett streck med låga hormonnivåer bara?
Blev så inspirerad av alla plus att jag tog ett billigt test nu ikväll på bim-6... Först såg man ett streck och sen vips så försvann det! Blir galen :)
Ohhhhh faaan ,, mitt ljusblå streck ligger i lådan så imorrn, el ons testar jag på nytt,
Tack för tipsen ang babyplans tester,
Här och nu bestämmer jag att inte testa på nytt innan Tors, e du med mudcake?
Behöver hjälp att analysera och se i synet :) Inbillar jag mig ett svagt streck som är starkare nere till i kanten? Är bara på bim-6...?