Inlägg från: Lisa81molander |Visa alla inlägg
  • Lisa81molander

BIM Februari

Wawam skrev 2018-02-19 19:45:15 följande:

Hejsan alla! Hoppas det är okej att jag också hoppar in i den här tråden då jag har BIM imorgon och har tagit ett Babyplan test imorse (kan som inte hålla mig haha) som visade ett svagt streck :/ Är det här ett så kallat spökstreck? ...eller kan det vara ett streck med låga hormonnivåer bara?

Måste fråga ang babyplan testerna, har du testat deras äl tester och tidiga grav tester? Hur tycker du dom fungerat?

Sitter och tänker beställa därifrån så blev lite nyfiken

Grattis än en gång, sååååå himla roligt
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-19 19:15:54 följande:

Ja, jag var lika förvirrad när det hände mig. Fick förutom detta och ett spökstreck på ett clear blue early förra månaden så dom är inte alltid så pålitliga.. förstår att det gör dig förvirrad också men jag skulle ta ett nytt och hoppas på det bästa. Håller tummarna för dig!!

Får byta märke helt enkelt vilka tester rekommenderas nu för tiden?

Blev nyfiken på babyplans tester, dom har oxå något med tidig detektion
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 20:58:27 följande:

Blev så inspirerad av alla plus att jag tog ett billigt test nu ikväll på bim-6... Först såg man ett streck och sen vips så försvann det! Blir galen :)

Ohhhhh faaan ,, mitt ljusblå streck ligger i lådan så imorrn, el ons testar jag på nytt,

Tack för tipsen ang babyplans tester,
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 22:02:50 följande:

Ja precis! Verkar som om det är konstiga testers nationaldag eller nåt hahha :)

Ja jag ska också försöka hålla mig ett tag nu. Bim har jag först på söndag. Så de finns väl hopp? Lite solskenshistorier på neg sen plus skulle sitta fint nu?

Jag firar med dig, jag har oxå BIM först på sön , hade sen ägglossning skulle haft BIM i lördags egentligen.
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 22:20:14 följande:

Jag firar med dig, jag har oxå BIM först på sön , hade sen ägglossning skulle haft BIM i lördags egentligen.

Här och nu bestämmer jag att inte testa på nytt innan Tors, e du med mudcake?
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 22:39:29 följande:

Ja! Eller jag halvlovar ???? testar redan kanske på onsdag? Skall dricka lite vin på kvällen.

Den är jag med på, vi halv lovar

Nu sove så man orkar morgon dagen underbara sportlov
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-19 23:49:56 följande:

Behöver hjälp att analysera och se i synet :) Inbillar jag mig ett svagt streck som är starkare nere till i kanten? Är bara på bim-6...?

Hahahaha kunde du inte ens hålla dig en timme

Ska läsa klart vad som hänt här idag,, hoppas att få se ett positivt hos dig
  • Lisa81molander
    Månsilver skrev 2018-02-20 12:13:25 följande:

Hjälp! Är det ett månne ett tidigt plus? Är på äl+10 idag och bim -5 

Det är ett positivt test
  • Lisa81molander
    EmmyB87 skrev 2018-02-20 15:22:56 följande:

Hej!

Hoppar in här väldigt sent, har BIM 27/2 så det är en vecka kvar. Har försökt sedan oktober denna gången då.förra slutade i ett utomkvedahavandeskap. Hoppas hoppas hoppas!

Välkommen till oss, hoppas vi lyckas allihop denna månaden
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-20 22:34:30 följande:

Hahahaha kunde du inte ens hålla dig en timme

Ska läsa klart vad som hänt här idag,, hoppas att få se ett positivt hos dig

Vad kom du fram till på ditt test? En annan är ju halvblod så jag ser rätt kasst, såg nått där nere vid pilen,, nyfiken och hoppfull för dig
  • Lisa81molander
    Mudcakemonster skrev 2018-02-21 00:36:53 följande:

Hahhhaaa nä det kan man ju inte :) men jag halvlovade så fet räknas inte. Hihi.

Helt sant och riktigt vi är ju här inne för vi alla vill nå det plusset ju mina nya teser kommer idag, så idag ska jag testa på nytt så får vi väl se vad som sker
  • Lisa81molander
    Plantlady skrev 2018-02-21 10:56:34 följande:

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

Grattis<3
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-21 19:10:21 följande:

Hej hej,

Jag gjorde ett test (testlagret) nu på kvällen och fick ett svaaaagt svagt streck på stickan. Blev så förvånad! Jag vågar inte tro på det, måste vara ett spök streck för det är jättesvagt. Går knappt att fånga på bild, men det är ett streck där. Har någon av er här erfarenhet av detta ?

Håller tummarna för dig
  • Lisa81molander
    EIJ90 skrev 2018-02-21 20:33:01 följande:

Är på ÄL +9 idag och har också fått en liten blödning idag som övergått i rosa flytningar. Inget i trosorna utan bara på pappret vid toabesök. Bim 27/2. Har inte känt något tecken på mens vilket jag brukar med öm mage utan det bara var där. Nu är jag däremot lite öm och spänd i magen.

Spännande men vågar inte hoppas på för mycket. Fortfarande hög temp iaf.

Det verkar lovande för er har haft sådan föytning på 3 av mina graviditer ungefär vid samma tid
  • Lisa81molander
    Airmos skrev 2018-02-21 21:02:35 följande:

Tack så mycket! Jag med!

Håller alla tummar och tår för er bägge imorrn<3
  • Lisa81molander

Jag studsar oxå in i mars tråden

Började ta letrozol idag dubbel dos dag 3-7? har gott hopp .

Grattis till alla som plussade denna månad<3

Svar på tråden BIM Februari