BIM Februari
Bra! Mind over matter :)
Är det första barnet?
Första för dig/er?
Bra! Mind over matter :)
Är det första barnet?
Åh vad spännande! Sägs ju att man blir som en förstföderska efter tio år. Första för oss, dock ett tidigt MF för ett år sedan. :)
Jag är så chockad, testade positivt Idag på apoteket egna test.
Testade igår kväll på BIM -7, tok negativt! Och idag vid 06 på BIM -6, också tok negativt. : (
Kan det ändras tro? Kanske inte hunnit komma upp i några höga HCG nivåer än... åååå vad jag hoppas att det bara är för tidigt testat.
Jo men det är nog för tidigt. Vänta ett par dagar! Det finns fortfarande möjlighet att du är gravid! Jag är på BIM -6 idag och har inte testat än för det är för tidigt. Väntar nog ett par dagar till.
Håller tummarna för oss!!
Känns som mensen är påväg nu... mensvärk som kommer och går ( trots att jag haft det sedan ÄL är värken betydligt starkare nu ).. mensen är beräknad till den 17/2.
Föresten, är det någon här som blivit gravid trots en kort lutealfas på 11 dagar? beställde precis hem vitamin b complex som jag läste mig till ska förlänga lutealfasen! Är så nervös att jag ska ha svårt att bli gravid tack vare en lutealfas på 11 dagar. Kan även medge att jag är lite av en kontrollmänniska... vill veta att allt är OK och vill såklart göra allt för att ha så goda chanser som möjligt till att bli gravid så fort som möjligt. Får helt enkelt hoppas att vitaminerna hjälper då
Svarade du på rätt inlägg nu? Min BIM är den 17/2 vill inte ta ett gravtest och bli besviken... väntar hellre tills den 17/18 då beroende på om mensen kommit eller inte.
VARNING för äckligt i lägg !!
Jag va ute och gick med hunden .. kände hur de rann till och när jag kom hem och gick på toa va där massa mjölkiga flytningar (, såg ut som lotion ) . Kan de va ett tecken ??:O
Hej allihopa! Vill bara dela med mig av mina test ifall fler får svaga plus o undrar :)
På BIM-2 fick jag nåt suuuuper svagt på ett test från apotekets egna. Det var från 25miu men jag såg nåt såå svagt!
På BIM köpte jag ett Lloyds testa tidigt (10miu)och fick ett svagt plus på eftermiddagen,
på BIM+1 kände jag mig säker nog och tog ett clearblue digitalt på morgonen MEN fick "Inte gravid" fy så hemskt å jag blev helt förvirrad. :/
MEN på eftermiddagen samma dag fick jag positivt på RFSU och dagen efter på BIM+2 positivt igen! Och idag på BIM+3 fick jag ett fint plus på clearblue!
Vågar nästan anse mig gravid nu :P
Längst ner är Lloyds 10miu/hcg sen RFSU o clearblue
Två dagar kvar till bim ! Igårkväll hade jag frossa och temp låg på 37.5 ( har 36.9-37.0 i vanliga fall) och så frös jag i massor ! Imorse när jag vaknade va jag dålig i magen och mina bröstvårtor ömmar .. mens eller bebis .. hmm gjorde test i lördags men de va blankt .. vill vänta till onsdag men vet inte om jag kan :P morgontemp idag va 37.3 så ändå något förhöjt .. kan även känna lite molvärk i ryggen