BIM Februari
Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)
Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)
[quote=78485360][quote-nick]Plantlady skrev 2018-02-20 05:46:36 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser strecket!! Grattis!!
Såhär såg mitt test ut igår men jämfört med det dagen innan är det svagare så antar något inte gått vägen
Hjälp! Är det ett månne ett tidigt plus? Är på äl+10 idag och bim -5
Idag är jag på äl+9 och har haft otroligt ont i en supersvullen mage. Känns som om jag skulle ha ätit en ballong. Och så ilar det i mina tänder och det brukar det aldrig göra annars? Finns det nån som hört att det kunde vara ett tecken eller borde jag åka till tandläkaren? Hahha :)
Funderar ännu på testet jag delade med mig tidigare. Är jag helt töntig om jag tolkar det som något som ger mig lite hopp?
Kram på er alla! Hoppas vi ALLA plussar :)
Vi plussade idag!! Eller egentligen i förrgår men fick det riktigt bekräftat idag :)beräknad mens idag!
Plussade idag! Var ju tvungen att köpa digitalt för att kunna tro på det. Min sambo är dock fortfarande i chock:D
Ja man vill ju så gärna men idag har det känts tungt... Vågar inte hoppas men ändå hoppas man så mycket att man inte vet hur man ska hantera det. Har haft så många månader av hopp och sedan mens att jag räknar med mensen ska komma varje månad Känns så sorgligt på något sätt att man slutat tro det ska gå att plussa...
Hahahaha kunde du inte ens hålla dig en timme
Ska läsa klart vad som hänt här idag,, hoppas att få se ett positivt hos dig
Hur går det för dig? Testat något mer? <3
Ser ni nått? Jag tror mig se en skugga men ingen färg i det! Bim på sön, det känns dock nu verkligen som att mensen ska komma :(
Bim-1 idag. Har haft mycket flytningar och igår mådde jag illa på kvällen. Några dagar sen började jag känna lukter. Tyckte bilen luktade öl och i toaletten luktade det som om någon gömt en våt unken handduk, men hittade ingen sån :) Konstigt! Hoppas verkligen att jag inte inbillar mig. Hur går det för er andra? Grattis till alla plus!
BIM -2 för mig. Har också haft mycket flytningar, mått illa lite smått, haft halsbränna flera kvällar i rad och även haft de 'vanliga' symptomen som molvärk och ömma bröst. Negativt test imorse :(
Håller tummarna för dig! :)
Jag hade bim igår och testade negativt imorse :( Har ömma bröst som även har blivit större, kissar jämt, illamående till o från, mycket flytningar samt svag värk i magen... Har aldrig något av detta annars. Håller på att bli galen :( Livmoderhalstappen är även hård och helt stängd så ingen mens påväg :/ Fattar ingenting!
Ja jag får försöka hålla ut. Det är ju inte kört förrän mensen kommer i alla fall. Har du testat än? Om inte, när planerar du göra det?
Bim idag. Försöker känna efter symptom på mens.. har bara lite ont i svanken och inget annat. Ska vänta nån dag med att testa ännu tror jag. Hoppas mensen fortsätter att lysa med sin frånvaro :) hur går det för er?
Då kom mensen... än en gång.
Tråkigt!! Krafter till dig för att orka kämpa vidare
Försökt bli gravida sedan januari 2017 och blev gravid i augusti. MA oktober....försökt december Januari och nu i februari. Idag mens... Hur orkar man ens fortsätta försöka? Gråtit hela dagen och det känns så hopplöst....