BIM Februari
Yes jag har haft cellförändringar och opererat mig för det och innan dess hade jag en cysta som växt fast i ena äggstocken så cysta, äggstock och äggledare fick avlägsnas. Så opererades två ggr under 2017.
Har ni funderat på att söka hjälp eller har ni kanske gjort det redan? En kompis till mig kämpade i över 2 år innan det tog sig, då hade dom sökt hjälp men det var ingenting som var fel på dem.
Hur funkar det med en äggstock? Släpper den ägg varje cykel eller brukar höger och vänster alltid släppa varannan gång? Blir det automatiskt så att det släpps från din som är kvar nu?
Ja jag gick på utredning med exet. Inga fel. Och killen jag har nu har två barn med två olika kvinnor. Han gjorde dem båda gravida direkt de började försöka.
Vi har kanske försökt 3-4 gånger då vi har prickat ÄL. Men jag är rätt så gammal, 37 år. Och har inga barn sen tidigare. Och har läst massa skräck om att man har så små chanser att lyckas efter 35-årsåldern. Så jag är livrädd att bli barnlös. Men som du skriver, ibland klickar det till bara efter en stund. Man kan ju undra vad som styr det där när det inte är några fel på någon av parterna.