BIM Februari
Tempar du samma tid varje morgon innan du kliver ur sängen? I sådant fall kan det ju vara något spännande på gång. :)
Tempar du samma tid varje morgon innan du kliver ur sängen? I sådant fall kan det ju vara något spännande på gång. :)
Mensvärk inatt. BIM idag men ingen mens. Och nu när jag gjorde nummer 2 idag (2 ggr) så fick jag en trådig ägglossningsflytning båda gångerna. Alltså ingen mens. Och värken är borta. Brösten är ömma. Vågar inte testa, utan tror att mensen ska komma men bara senare pga progesteronkrämen. Eller så var det där svaga blå strecket ett plus för fem dagar sen?! Fattar nada...
Spännande, vi får hoppas att mensen uteblir och att du får ett plus snart. Det låter ju lovande att du fått ett streck om än svagt, det borde väl räknas som plus så länge som det var blått
Åhh vad spännande! Är du säker på att du inte ska ta ett till test nu på en gång?? Jag är sjukt nyfiken ;) själv måste man vänta några dagar till, men tänkte testa på lördag, vilket förmodligen är alldeles för tidigt (hade ÄL i fredags)
Haha jaa det är kanske tur ;D jag borde slänga mina test så att jag slipper bli så frestad att prova :D på lördag är det bim -8 och ÄL+8, men längre än så orkar jag inte vänta, dock förväntar jag mig inget plus denna månaden då vi missade ÄL.. hade sex 3 dagar innan för vi var båda iväg på olika håll, men man ska aldrig säga aldrig ;)
Hej!!
Ni som plussade..hur mår ni och vilka symtom har ni? Jag plussade förra veckan och har huvudvärk, ömna bröst( ont också , men det har jag sen i förrgår typ ) , lätt mensvärk . Är bara nyfiken hur det ser ut för er! :)
Grattis till alla som plussade.
Och till dom som fick mensen säger jag så här : ge inte upp! Det kommer säkert!!
Ta hand om er! <3
Taget på morgonen idag, äl+10 eller möjligen 9. Vad tror ni?
Ville testa idag på BIM-4/5 för att det är min och mannens 12-årsdag, men nu blev det ju lite konstigt ändå haha. Ser något, men är rädd för spök!
Det låter lovande att mensen inte dykt upp! Jag har alltid haft mensvärk när jag varit gravid, sådär så att jag trott att mensen skulle komma närsomhelst.
Jag har molvärk, väldigt ömma bröst, uppblåst mage och lite illamående sedan ett par dagar. Alla symtom som lika gärna kan vara PMS. Jag kommer att testa imorgon med med ett digitalt testa tidigt från cb. (Vet inte omde är bra alls dock) Åker nämligen till London imorgon em, så jag vill testa innan. Fast annars hade jag väntat! Men är du på bim+1 så kanske du ska testa igen? Håller tummarna!!
Jag sparade det digitala, för jag kom på att det mätte 25 ml hcg och det jag tog igår bara 10, så det hade varit för stor risk att få negativt. Dock tog jag en vanlig rfsu sticka och fick något mycket svagt därockså. Eftersom det också mäter 25 känns det mycket lovande :) Jagska ta med mig ett test när jag åker till London idag och testa på lördag tänker jag! Känner stt det kan ha gått vägen, men vill inte hoppas för mycket :)
Åh det låter ju verkligen bra iom att mensen är sen! Jag har också lite vita flytningar, mest efter att jag haft en omgång molvärk. Då får vi hoppas att vi båda får fina resultat på lördag!!
Alltså kan någon hitta februari listan ? Det är rätt många som plussade ser jag och är nyfiken hur många . Grattis till alla! <3
Brösten har slutat ömma, nu får man klämma rätt hårt för att få ont.
Ska testa imorgon bitti men det lutar nog åt att det är progesteronkrämen som ställer till det och ger falska graviditetssymtom och försenad mens. En del måste ju sluta med krämen för att mensen ska kunna komma, vilket kanske är fallet för mig. Om jag får minus imorgon så slutar jag med krämen så mensen kommer igång! Är på BIM+3 imorgon.
Fick negativt test imorse, BIM+3. Har gett upp hoppet och slutat med progesteronkrämen. Har läst att den kan skjuta upp mensen om man inte slutar med den någon dag innan BIM. Men samtidigt skriver många att de fortsatt ändå, och även då fått mens ändå.
Det skumma är mina svullna bröst, men kanske kan krämen också ge falska gravsymtom som svullna bröstkörtlar.
Nu ska jag gräva ner mig och må dåligt ett tag. Hoppet kommer väl snart tillbaka.