• XaHHa

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Vad irriterad jag är!! Skrev i en annan tråd igår där jag blev oerhört provocerad av en annan. Så är det hen som anmäler mina inlägg och hänger ut mig att jag trakasserat via pm. Kan ju inte kalla det trakassera när man skickar ett pm & förklarar varför man känner sig provocerad. Så hen gjorde att jag inte kunde skriva i någon tråd alls... Tack för den liksom.

Jag tror iallafall att jag fick fullt utslag på mitt äl test inatt då det igårkväll nästan var positivt! Så det var nog som ni sa att kroppen försökte i helgen men drog sig tillbaka & försöker nu igen!

• XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-05 08:46:13 följande:

Men vad dåligt!! Men okej så då kan ni få till d denna äl ju! Är på bim +1. Mensvärk nyss som försvann. Men är helt säker på mens om nån timme :( fan

Ja man slutar aldrig förvånas över vilka människor som finns här på familjeliv.. Jag hoppas att kroppen kan släppa det här ägget iallafall! Känns som att mina hormoner har blivit rubbade efter hormonsprutorna jag tog i juni, för såhär har min kropp aldrig gjort.

Har du något test hemma? Ta ett isåfall! Jag håller tummarna! <3
    Oförklarligt barnlös sedan maj 2016
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-05 09:53:16 följande:

Va blev hen sur över om man får fråga? Ja jag könner lite samma efter spolningen alltså. Vet faktiskt inte om ja ens hade äl den här månaden. Har inget test o är på vift hehe så får vänta lite. Men är 100 på mens :(. Vilken cd är du på idag? 14?

Han/hon/den/det började provocera genom att flertal gånger skriva att vi var dumma som inte försökt själva utan gått direkt till ivf. Jag försökte då förklara att vi visst försökt själva i två år och vi har inte ens påbörjat någon ivf. Trådskaparen var en homosexuell tjej som ställde frågan om insemination eller ivf. Den här ?hen? kallade även trådskaparen och hennes sambo för flator (vilket jag tycker är ett opassande namn för någon som är homosexuell). Sedan började hen skriva att jag kallat hen för idiot m.m & började anmäla mina inlägg haha. När det i själva verket var hen som skrev provocerande. Hen lyckades sen få mig blockad från att skriva på familjeliv och fortsatte själv att hänga ut mig. Men efter ett långt meddelande till familjeliv så fick hen tillbaka så hen teg!

Brukar din cykel vara regelbunden? Yes, idag är jag på cd 14 så känns mer ?normalt? för mig att ha ägglossning nu.
  • XaHHa

Jag är så förstörd efter den här resan. Har tagit 3, TREEEE graviditetstest idag & alla visar samma svaga streck. Är det spökstreck eller har min kropp mot förmodan lyckats få till en graviditet själv. Jag är så stressad att jag går sönder!

Min kropp har varit helt knasig den har cykeln då jag fått positivt på ägglossningstest två gånger. Första gången för 11 dagar sedan (hade även smärta då) & andra gången för 6 dagar sedan. Så vet inte ens när bim är, kan vara i helgen men kan också vara om en vecka. Har aldrig varit med om att min kropp gjort så här.

Ser ni vad jag ser? Som sagt, detta är mitt tredje test idag & alla har visat samma svaga streck.

• XaHHa
    Aamon skrev 2018-07-12 15:00:20 följande:

Sådär såg mitt ut när digitala sa 1-2 veckor gravid. Ta ett digitalt imorgon bitti och testa? :)

Då ska jag verkligen ta ett digitalt imorgon! Tänk så är min kropp så fantastisk att den lyckats själv, efter alla dessa månader! Detta är min 30.e ägglossning och isåfall mitt första plus!
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-12 15:33:19 följande:

Ja jag minns att dun cykel varit knepig. Jag lovar: ser absolut något. Kommer du kunna hålla dig från digitalt tills imorn? <33 hoppas nu

Tack för du också ser! Då är jag alltså inte helt dum i huvudet.. Har ett digitalt hemma, tänker testa med morgonurin imorgon om en sticka visar streck! Ska vara bortresta nu en vecka så hade ju varit skönt att veta om man nu dessutom ska undvika alkohol!
  • XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-12 15:47:12 följande:

Jag förstår!! Är starkt spökstreck isåfall. Men förstår att man verkligen inte vågar hoppas ett piss. Men vore ju så sjukt underbart. Uppdatera gärna imorn om du vill!!

Vill hoppas men hjärtat är så förstört :( Fy fan vad stressad jag är i kroppen. Vill veta NUUU... Jag uppdaterar er om resultatet imorgon :)
  • XaHHa

Jag kan idag meddela att mitt hjärta ännu en gång blir krossat.

Jag sprang till toaletten imorse med ett stort leende i hopp om att stickan skulle visa lite starkare streck idag. Men det gjorde det inte, stickan visade ingenting alls..

Hur kan tre test under dagen igår visa svaga streck och idag ingenting? Det kan ju knappast ha varit spökstreck, men varför visar då ingenting idag..? Jag är så jävla förkrossad.

• XaHHa
    Jooosen skrev 2018-07-13 13:04:06 följande:

Urs nej!! Va sjukt att det visade ett svagt plus igår?? Hur kan d ens komma sig. Vilket hån mot dig... vet inte vad mer man ska säga än att jag verkligen beklagar :( Fyfan

Jaa det är så märkligt alltihopa! Hade det bara varit ett test igår så hade jag nog tänkt spökstreck.. Men när tre visar svagt så blir man fundersam. Tog ett test nyss, hållt mig i 6h. Det var negativt..
  • XaHHa
    LB2016 skrev 2018-07-13 13:28:36 följande:

Hej. Hoppar in här och måste säga vad konstigt att det inte vissa ett plus idag. Var det samma test du tog? Om inte prova med samma igen och se om det kommer plus igen kanske fel på testen?

Ja jättekonstigt :( Tog ett likadant test nyss, hållt mig i 6h. Det var toknegativt :(
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år