BIM MARS 2018
Hej tjejer!
Tempen sjönk idag och mensen kom precis. Suck.
5:e försöket nu då... Börjar bli tröttsamt.. Rosenrot är köpt. Hoppas på underverk.
Bim 13/3.
Hej tjejer!
Tempen sjönk idag och mensen kom precis. Suck.
5:e försöket nu då... Börjar bli tröttsamt.. Rosenrot är köpt. Hoppas på underverk.
Bim 13/3.
Tjejer... hur gör ni för att ta nya tag? När mensen kommer blir man så jäkla deppig.. är så nere nu.
Hur gör man? Hur tar man nya tag? Denna väntan till bim varje månad är outhärdlig...
Jag tänkte prova rosenrot. Någon med erfarenhet?
Jag hänger på!
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss
4/3 Sofiaaaaaa
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +
Ägglossningstest
Igår
Idag morse
Precis
Vad tror ni? Positivt imorgon?
Kör vi ny månad
Hej tjejer!
Höjs tempen alltid rejält efter plus på stickan? jag fick plus i söndags men ingen rejäl temphöjning ännu. Vill någon tyda min kurva?
Hej igen..
Endast en liten höjning från igår. Tror ni äl har uteblivit?
Positivt äl-test med clearblue digital. Fast gubbe.
Tack för ni som svarade på min kurva. Visst ökade den långsamt men antar äl har skett nu? Men kan man vara säker på det?
Hej tjejer,
Vad tror ni om min kurva? Ska den öka ytterligare om jag är gravid eller den ska stanna på sanna nivå?
Hmm vill ni hjälpa mig att tyda denna dipp? Äl för 8 dagar sedan och bim om 6-7 dagar....
Kan vara ägget som fäster sig :) man kan även få en sådan dipp i tempkurvan utan att vara gravid,. Har för mig att det handlar om en extra ?boost? av östrogen i mitten av lutealfasen som kan göra att tempen dippar på samma sätt. Men har för mig att det är typ dubbelt så vanligt när man är gravid, så oddsen är helt klart på din sida :D Lycka till!
Hej!
Nu ska vi se om jag får detta att funka! Följt tråden från velat. Men först nu jag känner att jag med måste skriva! Haha
Har också BiM 13/3 och fick en rejäl tempdipp på äl+7 men idag äl+8 är den uppe igen!
Jag håller verkligen tummarna för oss! Och för er alla andra också <3
Är det ditt första barn Maria1992 ? Och hur mår du? Jag har molande värk lågt ner i magen och ömma bröstvårtor. I övrigt mår jag som vanligt! Har en son sedan tidigare, men minns inte alls hur det kändes då!
Postar min kurva med ??
Vi kan alltid hoppas att det är ett gott tecken! Nu hopps jag min temp stiger ännu mer de kommande dagarna. Kommer ev testa i helgen, men vill gärna ha gått så långt som möjligt OM jag skulle vara gravid då jag är livrädd för missfall.. så vill inte testa för tidigt !
Hur tänker du? När ska du testa?
Det är faktiskt första försöket här! Slutade med p-piller 7 februari så är egentligen glad bara för att min ägglossning kom igång direkt! Och du?
Bim idag och tog detta nyss :O trodde aldrig det skulle komma fram nåt som syns väl, är detta ett plus?!!
Jaha...
bim -2 och tempen ligger fortfarande högt... när bör den sjunka om mensen är på g?
[quote=78540495][quote-nick]maria1992 skrev 2018-03-11 08:00:08 följande:[/quote-nick]
Jaha...
bim -2 och tempen ligger fortfarande högt... när bör den sjunka om mensen är på g?
[/quot
Jag googlade innan då jag funderade på samma sak och fick svaret att tempen brukar sjunka 2-0 dagar innan men vanligast 1 dag innan
Din ser ju stabil ut. Hoppas så för din skull <3
Min sjönk idag så känns som det är kört för mig! Känner mig rätt besviken.. hade tänkt testa nu på morgon om tempen varit fortsatt hög, men struntar i det nu!
Tack snälla! Men jag kommer på mig att mars kan bli din månad! Har du tagit något test? <3