• Lebbmusen

BIM MARS 2018

Hej tjejer!

Känns trist att vara här då ett tidigt MF startade idag. Men å andra sidan är jag ju glad att det tog sig på första försöket!

Är 35 år i sommar och har ett barn född Jan-14 och ett Mars-15. Trodde vi var klara men nu finns inget mer självklart än ett tredje. Three is the magic number! :)

Längtan är enorm men tack och lov är sorgen för missfallet inte exakt lika kvävande som våra missfall när vi fortfarande var barnlösa. Skönt det i alla fall!

I mars satsar vi på massa hållbara plus tycker jag!!

BIM Mars 2018;

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight

3/3 Joozzaan, Lebbmusen

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex

Plus-lista;

• Lebbmusen

Nu är dags för den eviga väntan full av överanalysering haha

Brukar alltid ha ÄL på dag 15 egentligen, men är idag på dag 13 eller 12. Lite osäker på vilken dag mitt tidiga MF startade eftersom jag hare spottings.

Har testat varje morgon en vecka. Igår morse va det ingen stegring, idag på morgonen en liten stegring och nu på kvällen ingenting igen!

Jag missar alltså stegringen på stickan men har ?mensvärk? och fick idag för första gången en spotting vid ÄL.

Så vi ringde donatorn och gjorde en inseminering nu på kvällen.

Åh snälla säg att vi alla får härliga +++++ i mars !!

• Lebbmusen
    saijda skrev 2018-02-14 21:54:08 följande:

Ah får göra det :) känns för bra för att vara sant att vi plussar direkt efter missfall, utan en mens inrökande :/ skadar ju inte att ta ett test igen <3

Åh grattis!!

Hoppas vi har samma tur! Fick också ett MF förra månaden!
  • Lebbmusen

Denna väntan är ju så låååång!

!

Inseminerade den på alla hjärtana dag den 14 e, så nu har det gått en vecka.

Har lovat mig att inte testa förrän BIM (3/3), men känner redan att jag vill testa om fem dagar då jag alltid plussat 12 dagar efter inseminering. Detta är andra försöket till vårt tredje barn.

Första tog 5 försök varav 2 missfall, andra tog sig direkt när första va fem månader.

Hooooppas på alla hjärtans dag-bebis!

• Lebbmusen
    carnations skrev 2018-02-25 09:26:43 följande:

På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3

Grattis grattis grattis!!!! :) :) :)
  • Lebbmusen

Med de andra två barnen plussade jag på ÄL+12. Så visst testade jag idag...med negativt resultat :(

Känns som förra månaden och då va jag gravid (men fick mf). Hoppas hoppas.

Blir så irriterad på mig själv att jag inte kan hålla mig till BIM. Denna besvikelse är ju verkligen inte rolig. Och rent idiotisk om man tar ut en sorg i förskott liksom.

Måtte vi få mängder av plus!!

• Lebbmusen

BIM-3 (brukar plussa på BIM-5) och sitter jag besviken med ett negativt test. Dessutom med bihåleinflammation, gräslig hosta och feber.

Känns som mensen kommer i helgen så det är ju bara att ställa in sig på BIM April (decemberbebis!!)

• Lebbmusen
    Kiwi92 skrev 2018-03-01 18:25:40 följande:

Nån som fått typ som träningsvärk i nedre delen av magen innan BIM ? Jag har fått som värk mest på vänster sida som strålar neråt .. någon som känt liknande? Känns som en sträckning ungefär. För några dagar sen hade jag som mensvärk men detta känns annorlunda :)

Precis så har jag! Så har jag absolut inte när jag ska få mens, men litar inte på min kropp. Tror den längtar så pass att den blir skengravid haha

Är på BIM-2 (testade negativt med lloyds tidiga idag) och har haft molvärk sedan ÄL i princip. Men senaste dagarna känns det som träningsvärk och jag nästan domnar i benen. Kommer väl en monstermens i helgen haha
  • Lebbmusen

Jahapp :(

BIM +3 och hann börja hoppas trots negativt test igår. Nu är jag svullen, har spottings och molvärken sen dagarna efter insimineringen har gått över till mensvärk deluxe.

Hejdå marstråden och hej apriltråden.

Grattis til alla plus och lycka till!

Svar på tråden BIM MARS 2018