• Jahajaa

BIM MARS 2018

Hoppar in här från februaritråden, då det inte tog sig..
    (inte fått mens ännu men tempen sjönk idag så den kommer med all säkerhet att komma imorgon) 

Funderar på att testa ägglossningstester denna månaden. Vilka använder ni? Någon som har erfarenhet av testlagrets ÄL stickor? :)

• Jahajaa
    Meej skrev 2018-02-21 13:04:30 följande:
    Jag kör med dem och är nöjd! Har dock ingenting att jämföra med :)
    Okej :) Det for nog bli dom isf. Är det lätt att se vilken som är den mest fertila dagen? Och hur långt innan beräknad ägglossning börjar du testa? Ursäkta många frågor men är total newbie på ÄL-test ;)
  • Jahajaa

Lägger till mig i BIM listan.. Usch vad jobbigt att vara sist! Jag har en lååång väntan kvar till den 28:e,. Mensen kom tyvärr idag, så hoppas på bättre tur i mars :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin, joannac

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

28/3 Jahaaja

• Jahajaa
    H0nd3ndär skrev 2018-03-06 10:24:08 följande:

Grattis alla som plussat!

Här är det äl+8. Sakta sakta segar det sig fram...

Känner igen den där känslan! :) känns nästan skönt att vara mellan mens och ägglossning så att man kan slappna av lite,. Lugnt före stormen liksom ;) haha
  • Jahajaa
    maria1992 skrev 2018-03-07 06:45:10 följande:

Hmm vill ni hjälpa mig att tyda denna dipp? Äl för 8 dagar sedan och bim om 6-7 dagar....

Kan vara ägget som fäster sig :) man kan även få en sådan dipp i tempkurvan utan att vara gravid,. Har för mig att det handlar om en extra ?boost? av östrogen i mitten av lutealfasen som kan göra att tempen dippar på samma sätt. Men har för mig att det är typ dubbelt så vanligt när man är gravid, så oddsen är helt klart på din sida :D Lycka till!
  • Jahajaa

Cykel dag 17 och ingen ägglossning i sikte.. brukar ha ägglossning dag 16 och ha ägglossningsflytningar i tre dagar innan ÄL men denna månaden har det inte kommit någonting :( känns som att man får hoppa över mars försöket tyvärr :/

• Jahajaa

Hej alla!

Blev ingenting "försök" denna månaden..
    Är på cykeldag 20 nu och ingen ÄL i sikte, så jag hoppar vidare till
    Apriltråden Hoppas på sen ÄL eller åtminstone mens så att man kan få till ett nytt försök snart. :)

Grattis till alla er som plussat och lycka till ni som väntar på BIM :)

Svar på tråden BIM MARS 2018