BIM MARS 2018
Hej,
Hoppar in här, fick tant röd idag på BIM +1. : (
Nu tar vi nya tag för nionde gången....
Hej,
Hoppar in här, fick tant röd idag på BIM +1. : (
Nu tar vi nya tag för nionde gången....
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
Tack till er som svarade på mitt förra inlägg :)
Kunde spklart inte hålla mig från stt göra ett graviditetstest.. visade sånlart negativt men jag ska nog ändå testa göra igen sen om inte mensen kommer (hoppas). Är ju 7 dagar kvar till bim ännu så.. hade sjukt krsftig värk i magen igårkväll, som mensvärk nästan. Varit yr och springer på toa på nätterna.
Men jag har ju en förmåga stt känna efter för mycket och blir väl skengravid eller nåt.
Funderar i alla fall på stt ringa den lokala hälsocebtralen och boka tid för att kolla äggstockarna och det, så allt ser ut som det ska.
Jag har ju ändå tidigare jobbat med gjutmassor och härdplaster som det stått kan orsaka infertilitet hos kvinnor, samt ätit mycket mediciner under en längre period 2016-2017 (pga diskbråck).. jag är såå jäkla nojjig att det inte funkar som det ska liksom. ????
Nån som varit och kollat fertilitet? Alltså bara kollat äggblåsor och äggstocksrna och vad man nu kollat? Hur går det till?
Hade ägglossning vad jag vet och tror 20e feb ev 21e, hade oskyddat mys med gubben 18e å 19e..tänkte haft 20 å 21e också men ge sig fan på att äldsta sonen var vaken halva nätterna så gick ej... dock sen igår haft små rosa/rödaktiga flytningar men enbart när torkar mig på pappret, konstant lätt molvärk å illamående.
Tror ni att om man lyckades mysa idag att det skulle ge nån extra "chans" till ev graviditet eller e det "försent"??
Tänkte om nu ägget släppt i tisdags sen kväll pga dem där rosatrådaktiga på papret igår å idag..att kanske finns chans än.
Ska ha BIM 7/3 om cykeln förljer sitt vanliga spår.
Nu börjar den långa väntan för att se om blir om såf allet e jag på ÄL+1 eller ÄL+2 idag...
Hoppas många av oss plussar denna månaden!
Hej,
Om ägget släppte i tisdags skulle jag säga att det är försent nu. 1 dygn tror jag man säger att ägget klarar sig och spermier upp till fem dygn. Nåt sånt. Så sex några dagar före ägglossningen och en dag efter kan lyckas men efter det skulle jag säga att chansen är liten.
Men hade du ÄL igår så kör på idag, man vet aldrig:)
Ok men då får man hoppas på det bästa då.. för som sagt hade ju mys sön+mån..alltså 1 och 2 dagar innan nu ägget skulle släppt på tisdagen... jaja annars hoppas man på bättre tur nästa månad.
Tack för svaret :D
BIM Lista:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80
------------------------------------------
PLUS-LISTA:
Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.
Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.
Äl redan? Första kuren med letrozol ,
Kansle är detta min månad ,
Grattis till plussen i tråden
Halloj! Efter ett avbrutet ivf-försök så fick jag med hjälp av ovitrelle ägglossning 28/2. Bim var igår 12/3 och fortfarande ingen mens. Ska på order av kliniken ta ett test imorgon, och jag är så nervös! Har haft känningar i livmoder i cirka en vecka, ömma bröst och trött som tusan! Skyhöga förhoppningar så klart, är så rädd för ett negativt test . Vet inte vad jag vill med mitt inlägg, mer än att skriva av mig lite nervositet :)
Det avbröts för jag inte reagerade på hormonerna så fick inte tillräckligt med blåsor. Men fick en fin blåsa som just nu är befruktat och bor i min mage :D
Hej mina vänner,
Grattis till alla plus! :)
Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?