BIM MARS 2018
Hoppar in :) Tog sig inte i december, januari eller februari. Så nu håller jag tummarna för mars. Bim 8 mars! I mysstadiet nu. Spännande att följa er :)
Hoppar in :) Tog sig inte i december, januari eller februari. Så nu håller jag tummarna för mars. Bim 8 mars! I mysstadiet nu. Spännande att följa er :)
Fan min natural cycles hittar inte min äl då jag varit sjuk å haft lite svajig å ovanligt hög temp innan förmodad äl. Har dock pms ömma bröst som jag brukar efter äl. Hoppas jag haft äl även om tempen inte är så hög som den brukar än efteråt. Men är ju högre än den brukar vara innan äl iaf. Någon mer som tempar?
Tempar, ligger på äl+7-8 och har inte riktigt liks hög temp nu efter äl som jag brukar ha, men så hög attsom jag vet att äl varit. Dessutom sjukt ömma bröstvårtor vilket bekräftar att äl varit :) Dock känns de ömmare nu än normalt efter äl, men det kan säkert variera. Om de fortsätter såhär senare börjar jag misstänka graviditet, men det är några dagar tills dess.
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai
2/3 Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3
Finns det något svagt där eller är det inbillning? BIM -7, lloyds testa tidigt.
Finns det något svagt där eller är det inbillning? BIM -7, lloyds testa tidigt.
Fick min högsta temp någonsim på NC idag (äl+7). Usch va jag hoppas denna gång, borde tagga ner! Nu tar jag paus med tempandet till BIM 5/3 eller 6/3
Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.
Hej! Har följt tråden en stund, men första gången jag skriver.
Har bim nu i början på mars, vet inte exakt!
Nu behöver jag era tränade ögon, har jag tittat för mycket eller finns verkligen ett streck där? ????
Det är vanliga clear blue, inget tidigt test! ????
Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!
Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....