BIM MARS 2018
Hoppar in här, om beräkningarna stämmer så har jag bil 22/3. Fick mens idag, två dagar sen. Tänker testa varje dag från mensen slut med ÄL-stickor denna månad eftersom mensen blev sen
Hoppar in här, om beräkningarna stämmer så har jag bil 22/3. Fick mens idag, två dagar sen. Tänker testa varje dag från mensen slut med ÄL-stickor denna månad eftersom mensen blev sen
BIM Lista:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore
Det verkar som om varenda människa får ömma bröst vid graviditet. Jag har fyra barn. Provat att känna och knåda på brösten men aldrig varit med om att de varit ömma. Känns precis som vanligt. Konstigt? :)
Det här med ÄL, det är väl olika för alla men när får ni ÄL-ont och när får ni flytningarna? Före, under eller efter ÄL? Jag har haft NC men när jag började uppmärksamma ?symtomen? så stirrar jag mig liksom blind och känner allt hela tiden typ :D
Det här vet säkert de flesta av er, men jag var osäker på hur det var.. nu vet jag iaf att om vi inte lyckas bli gravida efter ett års försök så måste vi gå till privat vårdgivare pga har ett barn redan.
Känns som att det både lättar och känns tungt. Vi kommer bara köra på och blir det så blir det, vi kommer inte börja med utredningar osv. Men.. hoppas förstås på att det ska ta sig nu i mars, försök 8!
Tack hörni! :)
Lycka till Sycamore. Vet verkligen hur det är med försök efter försök.
Vi velade kring hur vi skulle göra men för oss blev allt så mycket lättare när vi tog kontakt med en klinik och på en knapp månad var utredningen klar och ivf:en igång. Det var liksom skönt att sluta försöka och låta någon annan hjälpa oss.
ÄL + 8 idag och var extremt trött när jag vaknade. Sådär att det känns som man fått en smäll i skallen. Även lite molvärk, första gången sedan ÄL. Vanligtvis borde jag ha ömma stora bröst nu, 7 dagar före BIM, men känner inte så mkt i dem. Har oxå känt mig väldigt lättretlig igår och idag. Kan avsaknad av PMS-symptom som tex ömma bröst vara ett graviditetstecken? Mina blir alltid supertunga och ömma.
Börjar dra ihop sig mot sista veckorna innan bim nu, men pga av att förra månaden var så konstig + att jag inte är helt säker när ÄL var denna månaden så vet jag inte när bim är! Men känns ändå skönt, för då behöver jag inte leta minsta tecken och då och då borde detta kännas osv. Får se hur det går, försök nr 8
Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.
Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.
Håller tummarna för er andra!
Ni som använder appen Flo, när man ska klicka i vilken flytning man har finns en som heter ?fläckig?. Vad menar dom med fläckig?
Jag tolkar det som spottings typ.