BIM MARS 2018
Jag hoppar in här nu istället! Mensen kom idag så beräknad ÄL 8/3 och beräknad BIM 20/3 :) Är det någon som testat rosenrot? Jag började med det idag och tänkte köra fram till ägglossning.
Jag hoppar in här nu istället! Mensen kom idag så beräknad ÄL 8/3 och beräknad BIM 20/3 :) Är det någon som testat rosenrot? Jag började med det idag och tänkte köra fram till ägglossning.
Var det spökstreck du hade fått på graviditetstesten då? Låter konstigt med tanke på att du testade positivt på så många test så många dagar i rad.. du kanske är gravid men fått en liten blödning bara? :-/
Även om dom var svaga så fanns det ju något där!! Hoppas och håller tummarna för din skull!!
Är du också född 95? Hade varit kul att följas åt. Förra månaden var det min och min pojkväns första försök till bebis men vi kunde inte riktigt pricka in ÄL pga utomlandsvistelse så vi hoppas på novemberbebis vi med jag har BIM 17/3 så vi är nära varandra där med!
Ja, vårt försöka försök och första barnet hade varit kul att följas åt. Vi har inte berättat för familj eller vänner att vi försöker heller och ibland måste man ju tala ut lite och då kan det vara jobbigt att inte ha någon att prata med haha!
Det här är min första månad med rosenrot och mensen var bara 4 dagar lång, normalt är den 6 dagar. Kan det ha påverkat mensen tro? :) Nu går jag bara och väntar på ÄL och det är så seeeegt!
Det verkar bli ännu en lång cykel.. Hade beräknad ÄL igår men inga känningar och ÄL-testerna visar inte mer än en liten stegring som lika gärna kan vara för att kisset är mindre koncentrerat. Så jäkla jobbigt!!