• Glad

BIM MARS 2018

Jag hoppar in här!!

Senaste mens - 4/2

Äl - 15/2

BIM - 4/3

Fick en brunrosa flytning igår söndag och har fått såna flytningar nu kanske 4 gånger, alltså några till gånger igår och sen hittils en idag. Behöver inget skydd men kommer klart och tydligt på pappret.

Någon mer som fått något liknande? Vet inte om det är mensen som är knäpp o kommit tok för tidigt eller om jag ska ta det som en nidationsblödning :-0

• Glad
    Glad skrev 2018-02-26 17:23:03 följande:

Jag hoppar in här!!

Senaste mens - 4/2

Äl - 15/2

BIM - 4/3

Fick en brunrosa flytning igår söndag och har fått såna flytningar nu kanske 4 gånger, alltså några till gånger igår och sen hittils en idag. Behöver inget skydd men kommer klart och tydligt på pappret.

Någon mer som fått något liknande? Vet inte om det är mensen som är knäpp o kommit tok för tidigt eller om jag ska ta det som en nidationsblödning :-0

Någon?

Varning för blodig bild för er känsliga!!

Såhär ser blödningen ut..

• Glad
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-27 08:45:30 följande:

Hej! Om du hade ÄL 15/2, e du säker på att du ska ha mens 4/3? Brukar ju vara 14 dgr efter ÄL man får mens, enligt barnmorskor. Mina spottings brukar se ut så innan mens. Har också fått idag och ska ha mens på sön. Känns helt hopplöst nu :(

Hej, tack för sitt svar!!

Enligt barnmorskor har jag faktiskt aldrig hört. Men det är ju beroende på hur menscykeln ser ut och hur lång den är. Jag har aldrig fått spottings förut heller, brukar få. En liten blödning och sen nästa som kommer under dagen är mega blodig och så håller det på i 3-4 dagar. Blir så förvirrad
Svar på tråden BIM MARS 2018