• T90

BIM MARS 2018

Hej hopp,ännu en besviken här som fått mens i februari. Hoppas, som er andra här, på mars. Tog 7 månader att få till förra graviditeten och nu i mars är det försök nr 4 efter missfallet som skedde i oktober... Äl kring 11/3 och bim 26/3.

• T90

Äl omkring 11/3 och igår började ömma bröst å illamående. Känns som rätt kört? Att det är pms och inget annat..... ????

• T90
    Mliml skrev 2018-03-15 14:03:00 följande:

Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.

Håller tummarna för er andra!

Vad jag känner med dig. Fruktansvärt jobbigt.... ????
  • T90
    Imra skrev 2018-03-19 23:02:06 följande:

Hallå allihop!

Stort grattis till alla plus och lycka till alla andra som längtar!

Äl +4 och beräknad bim den 28 mars. Försök nr 9 för oss, blev dock gravid i januari som slutade i missfall.

Har idag haft väldigt tydlig molvärk från och till, och tycker själv att detta känns lite/väldigt tidigt? Någon mer som ligger ungefär lika i tid och känner något? Denna oändligt väntan mellan äl och bim är så jobbig! ;?)

Hej. Har bim 26 / 3 och haft jätteont i ländryggen idag :( även molvärk. Känns alldeles för tidigt och orimligt...
  • T90
    Imra skrev 2018-03-20 09:13:16 följande:

Bukar du få ont i ländryggen innan mens eller är det något nytt för dig? Hoppas att det är ett tecken annars! :)

Man har ju haft molvärk nästan varje månad innan bim. Men inte såhär tydlig, och intensiv. Hoppas så att det tar sig förr oss igen!

Vet knappt om jag brukar det, tror inte det. Å inte en vecka innan. Men betyder nog inget. Negativt test idag iallafall.
Svar på tråden BIM MARS 2018