• Qwalite

BIM MARS 2018

Jag har bim 5/3. Har tempat och min kurva är hittills exakt likadan som den var när jag var gravid senast.

Har inga symptom öht förutom att jah drömmer varje natt att jag är gravid - att min mage växer, jag får värkar, ska föda osv ????

• Qwalite
    joannac skrev 2018-02-27 12:28:22 följande:

drömde att jag testade positivt häromnatten och natten efter att min kompis va gravid.. så skumt då hon inte ens försöker skaffa barn riktigt än ;) kanske önsketänkande av mig att vi skulle bli gravida samtidigt, haha. sånt kan ju säkert också påverka drömmarna. 

lycka till!

Det blir intressant att se om vi med drömmarna plussar :) för min del tror jag mer att jag tänker på det för mycket dagtid så det går över till drömmarna :D
  • Qwalite

Här är nog mensen på g, är på bim -5 och fick liten rosa flytning. Dessutom ett jäkla humör och huvudvärk. Dock ligger tempen hög än. Men tror inte det blir någon bebbe här!

• Qwalite
    bastamamman1 skrev 2018-02-28 09:48:31 följande:

Hmm! Fick idag 36,6 i temp, igår var den 37,4. ÄL + 6. Kan det vara en dipp då ägget fäster?

Kan absolut vara en dipp, det fick jag när jag var gravid. Ska försöka ladda upp min gravid-kurva
  • Qwalite

[quote=78508996][quote-nick]Qwalite skrev 2018-02-28 09:56:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Hade äl på dag 13 och plussade på dag 30. Min kurva dippade några gånger. Hade även nidblödning den graviditen.

• Qwalite
    PowerL skrev 2018-02-28 16:52:09 följande:

Och mensvärk och pms är stark idag :(

Har oxå grym pms och mensvärk, känns som att mensen ska komma närsomhelst! Hade så när jag var gravid sist :)

Grattis till plusset!
  • Qwalite
    Stellabanan skrev 2018-02-28 20:46:02 följande:

Hej! Har följt tråden en stund, men första gången jag skriver.

Har bim nu i början på mars, vet inte exakt!

Nu behöver jag era tränade ögon, har jag tittat för mycket eller finns verkligen ett streck där? ????

Det är vanliga clear blue, inget tidigt test! ????

Jag ser ett streck!
  • Qwalite

Grattis till er som plussat, kul att det ör så många :)

Vet inte längre vad jag ska tro. Trodde mensen var på g, fick igår en ljusrosa flytning som sen övergick i brun o sen försvann (hade likadant när jag väntade sonen ev nid). Har fått mensvärk, huvudvärk och idag svagt illamående. Min temp har dessutom höjts ännu mer. Är på bim -4.

Min kurva ser ut så här.

• Qwalite
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-02 09:04:37 följande:

Verkligen många som plussat nu :). Jag sitter å känner av en smygande mensvärk, BIM på sön men tänker att den nog kommer tidigare. Är så nyfiken på progesteronkräm. Någon som testat? Har tid hos min gynekolog först i maj (så himla långt dit) så jag vet inte än om jag har brist på progesteron. Men kan man smörja iaf el finns det risk för att man får för mkt?

Jag har testa progesteronkräm (progesterall)! I andra cykeln efter att jag smörjt med det så blev jag gravid. Och är ganska säker det var tack vare krämen då jag inte hade blivit gravid tidigare. Använde krämen då jag hade en för kort lutealfas.
  • Qwalite
    gruvan skrev 2018-03-21 15:39:30 följande:

Det blir nog mf här. :( Bim+3 och jag har börjat få bruna flytningar. Jag har ett mf i bagaget och det började på samma sätt. Lycka till till er andra!

Bruna flytningar behöver inte innebära missfall. Jag hade så när jag var några dagar +bim och fick även en liten blodig flytning. Trodde det skulle bli missfall, men icke :)
Svar på tråden BIM MARS 2018