BIM MARS 2018
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.
Tack hörni! :)
Lycka till Sycamore. Vet verkligen hur det är med försök efter försök.
Vi velade kring hur vi skulle göra men för oss blev allt så mycket lättare när vi tog kontakt med en klinik och på en knapp månad var utredningen klar och ivf:en igång. Det var liksom skönt att sluta försöka och låta någon annan hjälpa oss.
Det här vet säkert de flesta av er, men jag var osäker på hur det var.. nu vet jag iaf att om vi inte lyckas bli gravida efter ett års försök så måste vi gå till privat vårdgivare pga har ett barn redan.
Känns som att det både lättar och känns tungt. Vi kommer bara köra på och blir det så blir det, vi kommer inte börja med utredningar osv. Men.. hoppas förstås på att det ska ta sig nu i mars, försök 8!