• Hepphopp

BIM MARS 2018

Hej!

Har följt denna tråd länge!

Planerar att skaffa ett syskon till vår grabb på 10 mån.

Blir dock galen!!

Hade mens 10-14 januari och testade pos med äl-sticka den 21 och 21 jan. Tyvärr kom mensen i feb 6-11. Har alltid haft regelbunden mens och då jag fick pos på äl mitt i cykeln så tänkte jag att det är väl där den ligger. Men denna månad fick jag aldrig utslag runt då jag trodde.. tog dock ett vävnadsprov den 14 feb och har haft ?mensvärk? sedan dess.. kan det ha påverkat ägglossningen? Fick utslag på äl idag!! Bara 8 dagar kvar till förväntad mens. Fattar ingenting!! ???? kan ägglossningen komma hur som helst eller ligger sen alltid 14 dagar innan nästa mens? Isf blir ju mars mensen sen.. så tråkigt när man verkligen vill något så mycket:(

• Hepphopp

Ingen som vet? :(

Känns ju som att om jag har ägglossning idag och bara 8 dagar kvar till mens att ägget inte kommer hinna fästa innan mensen kommer :( mensen skjuts inte fram då?

Har så dålig koll på detta och blev så paff när jag fick pos på äl-stickan idag. Hade ju äl enligt appar och tidigare månader äl för en vecka sedan.. :(

Så typiskt

• Hepphopp

Åh det hade ju varit det bästa! Testade dock både äl och gravtest imorse, då visade båda neg. Sen typ 1 tim senare testade jag äl igen och då var det superpositivt! Men jag tycker det är så märkligt.. då måste ju cellprovet rubbat äl eller nåt.. kroppen är ju bra konstig. Bara hålla tummarna på att mensen skjuts fram!

Har testat med gravtest igår med som jag tycker mig se ett streck på.. men sen kan man ju se i syne också.. vilket jag tror jag gör. Haha testar överdrivet mycket!

• Hepphopp

Från ingenstans kom världens metallsmak i munnen!! Någon mer? Gravtecken??

Haha analyserar allt

• Hepphopp

Grattis till alla +!!! Måttligt avundsjuk!! Haha

Såå jobbigt när man inte vet när man ska ha bim!!

Hade mens i februari 6-11. Vilket gör att jag skulle ha bim 7/3.. men testade med äl-test runt 20-22 men ingenting!!

Helt plötsligt mår jag superdåligt och har ont i magen så gick å hoppades på grav så jag tog både gravtest och ältest runt 26-27. Fick neg på gravtest men jättepositivt på äl både 26 och 27. Jag och sambon har myst som galningar haha men nu vet jag ju inte om mensen kommer 7/3 eller om den skjuts fram? Kanske bara bra så man slipper fundera på när man ska börja testa men frustrerande!!

Har alltid haft regelbunden mens! Fick tillbaka mensen efter förlossning nu i december (barnet är 10 mån) och då var den som den brukar. Hade ägglossning som vanligt i jan så förstår inte denna rubbning?!

Blir lite less.. :(

• Hepphopp

Vet ju som sagt inte när min bim är men gissar på 14/3.

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992, Iekba

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Hepphopp

Kan någon lägga till mig. Haha gjorde det förut men står inte med längre? Bim 15/3

Vad är det för fel på min kropp?! Blir irriterad!

Nu känner jag mensvärk... enligt tidigare mens ska den komma 7/3.. men hade inte ägglossning där jag trodde, (20-21 feb) utan den kom 1 vecka senare?! Så aningen får jag mens nu den 7/3 eller den 15/3 enligt senaste äl.. men redan nu har jag mensvärk !? Om det nu är så att jag hade äl 26-27 feb så är det ju alldeles för tidigt med gravtecken men alldeles för tidigt med mens... åhhhh!!! Ger upp snart :( :(

• Hepphopp

Alltså! Tänkte att jag skulle försöka va lugn och inte uppdatera denna sida 200000 ggr i minuten och inte tänka på eventuell graviditet men det fullkomligt KRYPER i hela kroppen!!! Haha

Är äl+3 då min kropp valde att ha äl en vecka senare... besvikelsen man kände av att all väntan blev ännu längre :( nåja, snart blir det min tur att testa!

Såå kul med så många + och gravsymtom!

Just nu känner jag lätt molande i magen men annars inget.. lite tidigt än..

Någon som ska testa imorgon?!

Svar på tråden BIM MARS 2018