• Frallanz

BIM MARS 2018

HEj hej hoppar in!

Har pratat om ett syskon till vår snart 3 årige son, men sldrig liksom försökt ännu men igår sexade vi, och imorse såg jag i min app att jag har ÄL idag/imorgon ( kör med WomanLog som appen heter, rekommenderar den till er som vill ha koll på äl och mens bla :))

Har grov "mensvärk" idag, som jag alltid har vid ÄL tyvärr, men är väl posetivt det med så man vet när ÄL är ungefär ;D så aa, även om denna gäng nu inte var planerad så ska det bli spännande och se i mars om där är nån mens. Bim 8/3 :)

• Frallanz

Lägger till mig i listan! :)

Har bim 8/1, kraftig mensvärk sen 4 dagar tillbaka som får mig att må illa i omgångar. Minns att jag hade lika med sonen, men vill inte hoppas på för mycket heller men håller tummarna att denna "molvärk" är gravtecken :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, frallanz

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992, Iekba

14/3 - H0nd3ndär

16/3-Liiiinda90

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore , jefare1

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Frallanz
    Frallanz skrev 2018-03-01 18:59:29 följande:

Lägger till mig i listan! :)

Har bim 8/1, kraftig mensvärk sen 4 dagar tillbaka som får mig att må illa i omgångar. Minns att jag hade lika med sonen, men vill inte hoppas på för mycket heller men håller tummarna att denna "molvärk" är gravtecken :)

Bim 8/3 ska det ju givetvis stå ;)
  • Frallanz

Lägger till mig, igen! Eftersom mitt namn inte kommer med när den uppdateras trots att jag nyss lagt in mig :p

Kopierade den senaste nu och la till mig på 8/3.

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, fluffershy

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92

9/3 Josiesh

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992, Iekba

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

16/3-Liiiinda90

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

27/2 MissElin93 (BIM 3/3)

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Frallanz

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, fluffershy

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz

9/3 Josiesh

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992, Iekba

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

16/3-Liiiinda90

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

27/2 MissElin93 (BIM 3/3)

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Frallanz

Någon mer härinne som har en stark molvärk långt innan Bim?

Fick min för en vecka sedan och sitter i än, på bim-5.

Molar så pass att det gör mig illamående till o från. Minns inte att det var såhär på sonen så långt innan bim.

Vill så gärna tro att det är ett gravsymptom men återstår väl att se helt enkelt.

Första försöket med nr 2!

• Frallanz
    carnations skrev 2018-03-02 14:54:01 följande:

Jag hade det sedan bim-7 i mage och rygg, dock inte så starkt. Plussade på bim-5 :)

Kul att det är fler som känner igen sig :)

Tänkte ev. "smygtesta" imorgon bitti, borde egentligen hålla mig till fredag åtminstone men åååh nyfikenheten är stor.
  • Frallanz

Nyfiken som man är ville jag se om det KAN komma ett plus redan nu (bim-5), o testade nu ikv (tänkte att jag plussade på eftermiddagsurin med sonen men det var på bim dagen), men tester nu ikv visade neg.... vet att det kanske är för tidigt ännu o se o speciellt inte på morgonurinet men nu sitter jag här, ledsen och irriterad för att jag inte väntade :(

Om jag inte är gravid, vad kan de då vara som gör att jag haft molvärk den senaste veckan? Skengravid?

• Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-03 16:16:04 följande:

Hej!

Hänger på i denna tråden. BIM ungefär 7/3. Har lite oregelbunden mens samt MF i januari, så inte fått min mens efter det men säker på att jag hade ägglossning 21/2. Har läst dessa trådar i flera månader men bara skrivit en gång. Är 34 år och har 3 barn sen innan men vill så gärna ha en till. Rädd att det börjar bli försent. Min minsta blir 10 i år så är ett tag sen. Vet ju iallafall att jag kan bli gravid nu, men rädd att få MF igen. Vill ju så otroligt mycket. Dessa dagar att gå och vänta känns ju som en evighet. Testade negativt idag, men hoppas det är för tidigt bara. Varit extremt trött de senaste dagarna och så sugen på salt. Inbillning kanske men hoppas....

Har ätit folsyra och vitaminer nu och mannen zink och folsyra. Har även rosenrot hemma nu om mensen kommer. Hoppas verkligen det har hjälpt.

Sorry för långt inlägg..

Grattis alla som plussat redan ????. Vilken lycka!

Här är en till som testade negativt igårkväll, bim 8/3 så hoppas på att det var för tidigt testat bara, vilket det egentligen är :) men har haft "mensvärk" i över en veckas tid nu, smått illamående (om man ens kan vara det så tidigt), supertrött och sugen på salt. Är väl skengravid kanske annars, haha. Första försöket till nr 2 :) sonen blir 3 i juni.
  • Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-03 20:22:34 följande:

Har också haft lätt illamående från och till och svullen mage. Är mitt tredje aktiva försök nu, men känns som en evighet. Tenpar också och den har hållt sig hög tills idag då den fick en dipp. Dock inga tecken på mens på G. Vad roligt att vi har bim ungefär samtidigt. Hoppas verkligen för plus för oss båda. Kul att följas åt ????. Hoppas ju givetvis på plus åt alla här inne. Så roligt att det är så många redan. Hoppas att också få stå på listan denna gång och att allt isåfall går vägen. När ska du testa nästa gång? Vilket test använder du? Har beställt rfsu vanliga som nog kommer på måndag. Kommer säkerligen testa igen då. Haha så svårt att hålla sig...

Är du gasig också? Jag är enormt gasig, varit det sen kring ÄL.

Det är väldigt roligt att följas åt! Alltid skönt o ha någon/några att ventilera med i allt detta :) jag håller tummarna för oss båda, och för alla andra med såklart!

Jag ska försöka hålla mig till torsdag, har ingen mens dykt upp så testar jag då :) testat med RFSU, köpte hem ett 8-pack, haha. Så har man iaf några tills vidare :) men kommer säkert ge mig på ett test tis-ons också... just nu ikv har jag rejäl molvärk. Vad kan de vara som orsakar den värken om man nu inte är gravid? Har ju trots allt pågått över en vecka nu.
Svar på tråden BIM MARS 2018