• Näckros

BIM MARS 2018

Åh grattis alla som plussat! Jag har bim i morgon. Insåg att jag inte har ett enda test hemma... sjutton!

• Näckros

Skit oxå. Bim 1/3 och negativt test. Så himla tråkigt:/

Aja lycka till ni andra! Å GRATTIS till er som plussat fan va kul! <3

• Näckros
    bluegrass skrev 2018-03-01 20:13:28 följande:

Det är inte kört förrän mensen kommer! Har läst massa trådar om folk som testat neg på BIM men plussat efter BIM!

Sant! <3 go du är som är positiv inställd! ;-*

Såg nu att jag har bim i slutet av mars oxå. Pga min korta cykel!

Bim 27/3 igen...

Men får väl vänta till mensen innan man ger upp helt i alla fall.

<3
  • Näckros

Jag fick mens igår. Bim +2 sjukt att det är så ledsamt att får mens nu för tiden. Önskade innerligt att jag kunde sluta tänka på det slappna av och bara låta det ha sin gång. Men varje gång äl närmare sig står jag där igen och flörtar igång maken :)

Tänkte att denna månaden struntar vi i det. Men kommer vi verkligen bry oss om lille pyret föds i december?

Jag tror faktiskt inte det.

Bim 27/3 igen då...

• Näckros
    Sooli skrev 2018-03-03 09:36:14 följande:

Vi har tänkt likadant men just nu vill vi bara ha ett barn så bryr mig inte. Mitt nya BIM blev 31/3 och BF blir 6/12. Därmed ingen risk för bebis på julafton iaf, hihi.

Nä det är sant! Nått likvärdigt för min del i så fall med bim 27/2

Kommer nog köra på ändå! Lycka till ;)
  • Näckros
    FruBjörk skrev 2018-03-26 09:04:24 följande:

Hur orkar ni andra att fortsätta? Bara 5e försöket men jag blir så väldigt ledsen och nere av ytterligare negativt att jag vill ge upp. Jag har dessutom värre pms nu sedan jag slutat med p-piller i okt så undrar hur länge man står ut. :'(

Det har jag frågat mig oxå! Har tre missfall sedan tidigare. Men varje månad när det inte tagit sig, känns minst lika jobbig! För allt resluterat ju i en ny förbannan cykel där man måste på det igen. Man tröttnar och blir bitter, sitter här nu för 14 gången och undrar om jag känner nått. Bim 29/3 men ingen ide. Denna månaden sa mitt psyke nej i alla fall.

Men killen har fått ett driv som jag aldrig sett förr. Så han hade stenkoll och såg till att vi myste denna gången. Nu sitter man här igen och har väntat 11 dagar på att få det förbannade beviset att det inte tagit sig igen.

Jag hatar i alla fall min menstruation. Det är en sak som är säker.

Lovar att vi känner samma sorg som du. Men sen närmar sig ägglossningen igen och man börjar få ett hopp igen.

Kroppen å knoppen är lustig på det viset.
  • Näckros
    Emhy89 skrev 2018-03-26 12:24:41 följande:

Mitt i prick på hela den beskrivningen. Har också bim 29/3, neg med predictor early idag och ger upp plusset denna månad. 

Så det blir väl att sura tills mensen dyker upp, vänta på nästa ÄL och sedan om igen. BLÄ.

Ja det är ett riktigt känslomässigt ekorrhjul man hamnar i tyvärr :s

Men en vacker dag ser man det där lilla strecket/plusset och då är alla dessa gånger glömda! Tills nästa gång i alla fall! ;p
  • Näckros
    FruBjörk skrev 2018-03-26 18:04:10 följande:

Tack för svar! Så stark du är :) Ja man deppar ett tag över mensen men sen får man väl ta tag i det igen. Min pms är hemsk som sagt. Sjukt ont i både bröst, mage och rygg. Trött och gnällig. Men man får försöka stå ut.

Usch va hemskt med sån pms! Kände själv av en fruktansvärd pma förra veckan! Nu känner jag mensvärken krypa på. Så förösker inte bli botter utan tänka positivt att snart är det en ny chans!

Du får försöka tänka på det positiva! Håller tummarna för dig!
  • Näckros
    Längtande95 skrev 2018-03-27 18:48:54 följande:

Nu va de äntligen även min tur! :D

Så otroligt lycklig!

Åh va roligt! STORT GRATTIS! <3<3
  • Näckros
    Kidrauhl skrev 2018-03-30 20:14:56 följande:

Bim idag, ont i magen igår o ?kramper? i fiffi. Men idag är allt som bortblåst :/

Samma här. Haft kramper i 4 dagar innan bim men dagen innan och nu är allt som bortblåst. Å ingen tant röd heller...

Men tidigare plussat först på dag 30 och då super svagt. så kan fortfarande hända att jag är gravid. Men jag vet inte, fattar inte denna cykeln alls faktiskt.
Svar på tråden BIM MARS 2018