BIM MARS 2018
Åh grattis alla som plussat! Jag har bim i morgon. Insåg att jag inte har ett enda test hemma... sjutton!
Åh grattis alla som plussat! Jag har bim i morgon. Insåg att jag inte har ett enda test hemma... sjutton!
Skit oxå. Bim 1/3 och negativt test. Så himla tråkigt:/
Aja lycka till ni andra! Å GRATTIS till er som plussat fan va kul! <3
Det är inte kört förrän mensen kommer! Har läst massa trådar om folk som testat neg på BIM men plussat efter BIM!
Jag fick mens igår. Bim +2 sjukt att det är så ledsamt att får mens nu för tiden. Önskade innerligt att jag kunde sluta tänka på det slappna av och bara låta det ha sin gång. Men varje gång äl närmare sig står jag där igen och flörtar igång maken :)
Tänkte att denna månaden struntar vi i det. Men kommer vi verkligen bry oss om lille pyret föds i december?
Jag tror faktiskt inte det.
Bim 27/3 igen då...
27/2 givetvis! XD
Vi har tänkt likadant men just nu vill vi bara ha ett barn så bryr mig inte. Mitt nya BIM blev 31/3 och BF blir 6/12. Därmed ingen risk för bebis på julafton iaf, hihi.
Hur orkar ni andra att fortsätta? Bara 5e försöket men jag blir så väldigt ledsen och nere av ytterligare negativt att jag vill ge upp. Jag har dessutom värre pms nu sedan jag slutat med p-piller i okt så undrar hur länge man står ut. :'(
Mitt i prick på hela den beskrivningen. Har också bim 29/3, neg med predictor early idag och ger upp plusset denna månad.
Så det blir väl att sura tills mensen dyker upp, vänta på nästa ÄL och sedan om igen. BLÄ.
Tack för svar! Så stark du är :) Ja man deppar ett tag över mensen men sen får man väl ta tag i det igen. Min pms är hemsk som sagt. Sjukt ont i både bröst, mage och rygg. Trött och gnällig. Men man får försöka stå ut.
Nu va de äntligen även min tur! :D
Så otroligt lycklig!
Bim idag, ont i magen igår o ?kramper? i fiffi. Men idag är allt som bortblåst :/