• Josiesh

BIM MARS 2018

Lägger till mig i denna tråd :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai 

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL 

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018 

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25 

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina 

8/3 LillaMy08

9/3 Josiesh 

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1 

12/3 Lillefiddelin, joannac 

13/3- maria1992 

14/3 - H0nd3ndär 

17/3 - YaseminL, Anonym1891 

18/3 Elsaida 

20/3 LifeofBullshit 

21/3 Litenoliv92 

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

28/3 Jahaaja

• Josiesh
    Neptun skrev 2018-03-02 13:12:00 följande:

Översta från igår och nedersta från idag

Bim-3 Äl+11 ser ni något????vill så gärna tro att det är ett riktigt streck där ! Försök nr 15

Jag ser ett streck på det nedersta!
  • Josiesh
    TrasselsuddX skrev 2018-03-07 18:04:34 följande:

Hej hörrni :) 

Någon mer som utvecklat någon typ av fobi för graviditetstest? Tog massor när vi började försöka i september men senaste månaderna klarar jag det verkligen inte. Det går inte!Jag tror det är för att jag "vet "att det kommer vara negativt, och att jag samtidigt inte kommer sluta hoppas helt förrän mensen kommer? 

Min mens är lite slumpmässigt och har hoppat fram och tillbaka mellan 27 - 43 dagar senaste året. Är på dag 41 denna cykel. Har haft menssymptom i 10 dagar utan att det händer något. Man tänker ju ändå på det oavbrutet från typ dag 25, så det blir väldigt lång tid för att hoppas för att sen ändå alltid bli besviken. 

Nu hoppas jag en massa trots alla messymptom (hade till och med magknip i natt, det har väl knappast gravida om jag ska vara ärlig med mig själv?), meeen 40 + dagar innebär ändå så mycket hopp som går rätt ner i soptunnan :( 

Jag är precis likadan. Testade som en galning första gångerna men de senaste månaderna har jag väntat för att se om mensen kommer istället för jag får ångest av att tänka på att det ska bli negativt om jag testar. Jag tycker det är skönt, för även om man blir besviken när mensen kommer så är det så ledsamt att få negativt på test om och om igen.

Men sluta hoppas ska man såklart aldrig sluta göra! :)
  • Josiesh
    Frallanz skrev 2018-03-08 12:28:29 följande:

Bim idag och tog detta nyss :O trodde aldrig det skulle komma fram nåt som syns väl, är detta ett plus?!!

Stort grattis!!! Åh vad kul! Har du känt av några symptom?
  • Josiesh

Idag kom min mens med besked på BIM. Blev fruktansvärt ledsen denna gång men inget att göra åt.. Jag tar en paus från fl nu men önskar er andra stort lycka till! KRAM

Svar på tråden BIM MARS 2018