bluegrass skrev 2018-03-04 19:49:29 följande:
Tack!! Vågar inte tro på det helt än, men jag börjar iaf tänka att jag nog faktiskt är gravid!
Jag är sedan ca en vecka illamående av och till ( men svagt), precis som du lätt ömmande bröst, men mindre än tidigare graviditeter. Och jag har också molvärk och ilningar i nedre delen av magen. Känner mig spänd och uppblåst i nedre delen av magen också.
Annars känner jag inget speciellt. Inte särskilt trött eller arg än, vilket jag brukar bli!
Jag har testat varje dag sedan BIM-6. Helt neg fram till igår på BIM-1 då man anade en extremt svag skugga som jag inte trodde var ngt. Har testat tydligt pos tidigare än så minna tidigare graviditeter, så jag trodde inte jag var gravid.
När ska du testa nästa gång?
Såg att du har tre barn sedan tidigare. Kul! För oss blir det också vår nr fyra om allt går väl!
Hihi Låter ju som e x a k t samma symptom..! Lustigt att du skriver om spänd och uppblåst. Gått på toan lite akut tre gånger idag och min mage är så svullen att jag ser ut som om jag vore i fjärde månaden :P Hur har dina flytningar sett ut? Och hur gamla är dina barn?:) Jag vet inte när jag vågar testa!:0 Förväntar mig att mensen ska vara där varenda gång jag går på toa liksom. Kanske försöka hålla ut till onsdag?
Apropå molvärk. När jag ska ha mens brukar det liksom knipa rakt ?i? livmodern. Alltså typ i en rak linje från naveln. Just nu, i denna stund, molar det mer på sidorna, ovanför ljumskarna och bak mot ryggen. Känns det igen? Haha Minns ju typ inget från mina andra graviditeter känner jag nu! ;P