• Esme08

BIM MARS 2018

Hej allihop!

Hoppas det är ok att jag hoppar på denna tråd! Har bim 15/3 o därmed enligt uträkningar äl igår... Vet inte om vi riktigt hann med äl men hade iaf mys igår kväll.. Fick en tvärstickning på ena sidan i tisdags kväll.. frågan är om dt va ägget som släppte lr inte.. då sägs dt ju att ägget lever i 24h.. så lite smått oklart.. Skulle iså fall vara vid 22.22 dt släppte i tisdags o vi mös väl runt 22 igår.. Aja va nojig man blir eg.. Bara vänta och se :)

Passar på även att gratta alla som fått ett + !!!!

• Esme08

Lägger till mig oxå :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992, Iekba

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

15/3 Esme08

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Esme08

Kan rekommendera svensk hälsokost som har bra priser! Läst att man även ska ha jod så har precis beställt en sån burk oxå därifrån

• Esme08

En fråga tjejer jag har lite smått panik!!

Fått tid för MR på min axel 13:e mars och bim är 15:e... Om man tar ett testa tidigt och dt visar neg vågar man lita på det iså fall för man får absolut inte vara gravid och göra MR pga strålningen!!

• Esme08

Hepphopp: Vi har samma dag bim 15/3 testade oxå imorse neg.. Vad har du för symptom? Jag vette fasen efter spiralen om kroppen ballat ur känner av allt möjligt.. kramper nu idag precis fick jag lite tvärstick i brösten.. oklart om dt bara va skallen.. men aja

Har inte kollat exakt när äl är men enligt app skulle dt vara den 28/2 och hade rätt tydliga äl flytningar.. oklart däremot om vi missade myset preciiis iom att vi jobbar lite konstigt... Hur som lite nojig om jag ska vara tvungen att flytta min MR som jag har på tisdag lr inte

Tempar du?

Förresten jag babblar på Stoooort grattis till alla som plussat!!!

• Esme08

Hepphopp:

Jag känner liknande fast dt har blivit väldigt starkt nu.. drar ordentligt och ner i benen och ryggen.. kände inte såhär förra månaden men antar att dt kan variera.. min mage har svällt upp så känner mig som en flodhäst nu haha

Ja men dt blir ju toppen att följas åt!!

Jag har varken tempat eller tagit äl test.. tyckte äl var rätt tydligt ändå och stämde med flo appen.. kan ju ha tvärfel så kanske bra att testa nästa omgång!

• Esme08

Stoooort grattis till alla plus vad mycket det händer i tråden!!

Testade neg imorse på dag 11 efter äl men nu har jag beställt både termometer och äl stickor till nästa period om mensen dyker upp på onsdag

• Esme08

Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning

• Esme08

LifeOfBullshit:

Jag beställde en basaltermometer och äl tester idag så får se om dt inte är allt för krångligt haha annars får jag ta NC appen iaf!

• Esme08

Hepphopp: Tycker oxå att dt anas ett väldigt svagt streck där!! Testa om någon dag igen!! Håller tummarna för dig!!

• Esme08

Usch inatt tog dt såå lång tid att somna pga av "mensvärken" har samma idag till o från men ska ha mensen på torsdag.. Kan den inte bara komma då istället för att hålla på såhär!! :(

• Esme08

Hepphopp:

Jag hoppas verkligen dt är ett + för dig o att om du testar imorgon så är dt mkt starkare!!

Ja nä dt här är ju bara jäkla jobbigt måste jag säga!!

• Esme08

Hepphopp: Hade inte du bim imorgon den 15:e?

Nån som kännt av retningar i urinröret typ.. Inte att dt svider eller att man småkissar som uvi men att dt kittlar mer? Bim imorgon testade neg igår så kanske är ngt konstigt pms symtom

• Esme08

Hepphopp:

Aah ok då hänger jag med! Hålder tummarna iaf att den håller sig borta så du får ett + ist!! <3

• Esme08

Grattis YaseminL!!

Här kom mensen så punktligt så nya tag med att testa tempa o äl stickor när den är över..

Svar på tråden BIM MARS 2018