BIM MARS 2018
Bild
Bild
Tack hörrni! Ska ta predictor early imorgon tänkte jag, detta var inte ett testa tidigt.
Kom sen ihåg att jag tog ju den där jävla ovitrelle-sprutan för 10 dagar sen. Den ger ju falskt plus. Fan också
Äl+9/10 idag. Femte dagen med superömma bröstvårtor! Vaknade av dem inatt och tänkte "okej, jag är gravid", men nu på morgonen är jag inte lika optimistisk. Mina bröstvårtor ömmar alltid efter äl men det brukar vara som värst ca äl+7 och sen snabbt avta. Så här ont brukar jag ha max 2-3 dagar! Alla andra gånger det hållit i sig såhär har jag varit gravid. Gissa någon har lite förhoppningar här... Bara att hålla tummarna att mensen håller dig borta nu då. Har ett test hemma (någonstans...) men det är inte så känsligt så måste vänta ännu tills mensen är sen. Men den borde komma om 2-3 dagar, med en spotting dag innan dess. Spännande!!
Är så ledsen. Har fortfarande väldigt ömma bröst precis som innan när jag har varit gravid men tog ett test i morse som inte kunde vara mer negativt. Var helt säker på att det skulle vara något. BIM - 4 idag, har alltid testat positivt vid det laget innan så det känns helt kört.
Varför går det aldrig!!!???
Nån som fått negativt på testa tidigt test äl+10 men plussat sen?
Försöker ge mig själv hopp... Är så ledsen att det blev negativt idag när jag plussade med dottern denna dagen i cykeln för några år sedan med testa tidigt test :( Då var det två tydliga streck. Nu - ingenting! :(
Nån som fått negativt på testa tidigt test äl+10 men plussat sen?
Försöker ge mig själv hopp... Är så ledsen att det blev negativt idag när jag plussade med dottern denna dagen i cykeln för några år sedan med testa tidigt test :( Då var det två tydliga streck. Nu - ingenting! :(
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.
Ok :D ja nu måste jag vänta för har inga tester kvar :p
Hej och hallå vänner!
Har ni fått spökstreck på babyplans vanliga tester någon gång? Jag har bara fått väldigt blankt och inte tillstymmelse till sträck, inte ens när de har torkat. Andra med erfarenhet?
Hej
Anv själv deras tester och backar upp med clearblue adv ägglossningstest.
Jag tycker man slipper spökstreck på dessa, raka o tydliga.lycka till
Digitalt var negativt imorse men tack alla som hejade på mig! Nu är det BIM-1 så det borde verkligen ha blivit positivt om det var ngt. Jag hade för bra syn igår när jag kollade testerna helt enkelt...
Om mensen kommer på BIM imorgon så är nästa omgång också i mars men jag tar nog en paus tills det närmar sig äl.
Lycka till alla, vi hörs snart ?
Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.
Äl redan? Första kuren med letrozol ,
Kansle är detta min månad ,
Grattis till plussen i tråden
Jag vill bara flagga för att clearblue digital med dubbel hormonmätning inte funkar riktigt med letrozol pga att man manipulerar östrogennivåerna. Jag skulle komplettera med ett vanligt äl-test som bara mäter lh-stegring.