• Bambi91

BIM MARS 2018

Elizai skrev 2018-02-12 20:00:22 följande:

Haha ja det känns som ett enda långt väntande på mens och ägglossningar, xD

Tack så mycket!

Jag har använt clear blues digitala ägglossningstest och jag har som fått uppfattningen om att de testerna kan vara lite ?trigger happy?, so to speak, haha. Alltså att de visar en glad gubbe direkt värderna stiger. Men förhoppningsvis så går allt vägen ändå. :D

Hm, det vet jag faktiskt inte, har inte hört något om det, men tror ändå att ClearBlue är ett av de bästa testen :) ska också prova ägglossningstest o just clearblue den här månaden, men start imorgon, ska bli spännande att se resultatet :D
  • Bambi91
    MaalinJ skrev 2018-02-18 11:15:22 följande:

Vad roligt :D hur mycket kostar dom testen du kör med?

www.apotea.se/clearblue-avancerat-ägglossningstest-10-st?utm_source=prisjakt kör dom där o det är billigast därifrån just nu enl prisjakt, dock första gången jag kör med ägglossningstest så får se vad jag kör med för märke nästa gång om det inte blir ngt nu, de här verkade bra o lätta iaf:D
  • Bambi91
    Theresu skrev 2018-02-18 12:22:22 följande:

Woho, fast gubbe för mig idag också! :D Blev orolig tidigare att den aldrig skulle komma efter 5 dagar med blinkande gubbe.

Ja vad kul! :D
  • Bambi91
    joannac skrev 2018-02-18 12:23:13 följande:

åh grattis! mitt lh är påväg att stegra, svagt idag men synbart tydligare än i förrgår. Hoppas ägglossningen håller sig till tidigast onsdag, iväg med jobb måndag till sent på tisdag. dålig tajming.. får ligga i idag och så fort jag kommer hem helt enkelt ;) kram!

Åh ja men om ni kör idag o när du kommer hem borde de va lugnt med tanke på hur länge spermierna kan leva i kroppen! Håller tummarna för dig iaf :D kram
  • Bambi91
    joannac skrev 2018-02-18 12:51:18 följande:

ja men precis! lite så jag tänker också :) håller tummarna för dig med!

När har du bim?

Lite oklart, slutade äta p-piller i december, så tänker att min cykel kanske inte är helt jämn än, men min förra var på 31 dagar, så om jag räknar på det så blir BIM den 5:e :D kommer nog inte klara av o vänta så länge på att göra test dock, haha! När har du BIM? :D
  • Bambi91
    Jeex skrev 2018-02-19 20:22:27 följande:

Ja Herregud vad vi har väntar länge nu. Men snart är det våran tur att få testa :)

Ja vad vi längtar! Håller tummarna för alla:D
  • Bambi91

Haha jag har också drömt att jag testat positivt, i förrgår natt vakna jag o somna om 3 gånger o alla gånger jag somna om drömde jag att jag testa positivt! O igår natt drömde jag att jag var gravid ist, Haha! Magen har känts lite konstig, känns som det händer något därinne men känns också som inbillning. Vaknar om nätterna och inbillar mig att brösten känns klumpigare och mer i vägen men sen när jag går upp på morgonen är de helt normala, sån inbillning! Haha! Hade positivt ÄL-test 18:e, så borde haft ägglossning ngn dag efter det om jag nu hade ägglossning(tempar inte än), tagit vanlig grevtest men visar såklart neg, sugen på att köpa ett early-test, men vet inte, har några billiga grav-test kvar så är knäpp o tänker ta de resten av veckan, sen har jag digitalt clearblue som jag tänkte ta närmare BIM(5:e), får se hur jag lyckas hålla mig:D önskar så att alla här inne blir gravida, håller massa tummar för oss :D

• Bambi91
    joannac skrev 2018-02-27 13:37:54 följande:

haha asså man vill ju inte vara den som inbillar sig saker men man kan ju fan inte låta blir ibland.

mina bröst är lite större och ganska svullna, liksom spänstigare typ. men somsagt ytterligare en sak jag ibland, inte alltid, får innan mens.

kunde det inte vart olika symtom så skulle allt va mycket lättare, haha.

till och med min kille är nere i göra barn bubblan, och beskrev det som slöseri när han inte kom i mig. så jäkla söt, haha.

vi har bim så jäkla nära varandra, hoppas vi plussar samtidigt. och att alla andra i gruppen plussar!

känns så skönt att kunna skriva av sig här när vi inte är öppen utåt vänner och familj med att vi försöker. 

hade väll tjatat hål i huvudet på sambon vid detta laget annars ;)

kram på er!!

Ja men eller hur! Svårt att tyda de olika symptomen! Åt cerazzete fram till i dec, och hade inte mens de åren när jag åt det, så vet knappt hur det känns att ha mens eftersom jag bara haft det 2 gånger nu i jan o feb, så ännu svårare att känna skillnad då, haha! Känner mig lite yr till o från med, tänker såklart gravid direkt. Kände mig tvärsäker häromdagen på att jag skulle vara gravid, nu börjar jag känna tvärtom, men hoppas verkligen ändå!!

Ja vore verkligen så kul om vi båda plussa! O alla andra också såklart!! :D
  • Bambi91
    bluegrass skrev 2018-02-28 22:42:06 följande:

Grattis till er som plussat och er som är på väg!

Blir galen för att jag inte ser bilder från mobilen!

Gör ni andra det?

Jag vill så gärna se era tester!!

Jag ser bilder via mobilen, kanske beror på vilken webläsare du använder? :))
Svar på tråden BIM MARS 2018