joannac skrev 2018-02-27 13:37:54 följande:
haha asså man vill ju inte vara den som inbillar sig saker men man kan ju fan inte låta blir ibland.
mina bröst är lite större och ganska svullna, liksom spänstigare typ. men somsagt ytterligare en sak jag ibland, inte alltid, får innan mens.
kunde det inte vart olika symtom så skulle allt va mycket lättare, haha.
till och med min kille är nere i göra barn bubblan, och beskrev det som slöseri när han inte kom i mig. så jäkla söt, haha.
vi har bim så jäkla nära varandra, hoppas vi plussar samtidigt. och att alla andra i gruppen plussar!
känns så skönt att kunna skriva av sig här när vi inte är öppen utåt vänner och familj med att vi försöker.
hade väll tjatat hål i huvudet på sambon vid detta laget annars ;)
kram på er!!
Ja men eller hur! Svårt att tyda de olika symptomen! Åt cerazzete fram till i dec, och hade inte mens de åren när jag åt det, så vet knappt hur det känns att ha mens eftersom jag bara haft det 2 gånger nu i jan o feb, så ännu svårare att känna skillnad då, haha! Känner mig lite yr till o från med, tänker såklart gravid direkt. Kände mig tvärsäker häromdagen på att jag skulle vara gravid, nu börjar jag känna tvärtom, men hoppas verkligen ändå!!
Ja vore verkligen så kul om vi båda plussa! O alla andra också såklart!! :D