BIM MARS 2018
Haha neej nej. Dag 15 i cykeln, men femte dagen efter 4 blinkande gubbedagar :)
Haha neej nej. Dag 15 i cykeln, men femte dagen efter 4 blinkande gubbedagar :)
Då fick jag en blinkande gubbe på clearblue ägglossningstest idag igen, fick det för två veckor sedan men ingen ägglossning har skett (tempar så ser det) någon annan som fått det två gånger på samma cykel?
Slutade med p-piller i december och har inte fått någon ägglossning sedan dess. Börjar bli både ledsen och otålig att vi inte får till ett riktigt försök :( Vet att det kan ta tid att ägglossning kommer igång men tycker det borde ske när det visar hög fertilitet på cb ägglossningstest.
Hoppas att det blir en ägglossning och att jag får plussa med er i Mars <3
Vågar inte ta ut något i förskott. Snälla hjälp! La upp min graf nyss och temperaturen har sjunkit de senaste tre dagarna. Nyss tog jag ett test också. Det är sjuukt tidigt ÄL+10. Bör jag vas orolig?
Jaha, vad är nu detta?
Äl testen ökade igår, och här även blinkande gubbe på digital, men har i 3 dagar nu haft småblödningar som ökat lite för varje dag.
Tempen har sakta dalat och varit nere i botten men vände uppåt idag, har dock inte fått fulla utslag på än testen, men de är rätt nära nu, molar även runt livmoder och äggstockar och i går högg de till rejält i höger sida.....kan de vara äl blödning?
Hur stor kan den egentligen vara?
Kommer bara blod när jag torkar mig, i bland mörkt och ibland brunt.......aldrig under någon gång i mitt liv haft detta.....
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Tror ägglossningsblödning Troligtvis kommer du få en ordentlig ägglossning denna gång. Kan mycket väl vara två ägg
Det verkar som att ingenting är som jag trodde den här månaden, haha.När jag skrev in min temp imorse i appen så hade den hittat äl. På CD 10!? jag och mannen hade sex både cd9 och 10 tur va väll det.Vilket betyder att jag redan är på äl+11 och har bim 3/3.Mina symptom som jag trodde va älkänningar kanske är helt andra känningar. blev helt plötsligt supernära nu! hoppas hoppas.Kram alla!
Jag förstår ingenting just nu. Blir tokig på min kropp :-0
NC hade tidigare hittat min ÄL på CD16 (19/2) Nu har den flyttat den till att ÄL istället ska ha varit på CD18 (21/2). Fick inga positiva LH-test denna månad men hade starkast stegring mellan CD11-12.
BIM är framflyttad från 2/3 till 5/3.
Hur ska man tolka detta? Är definitivt avvikande för min cykel som annars brukar vara ganska så regelbunden gällande när NC uppskattar att jag ska ha ÄL och mens.
Såhär ser den ut nu för denna månad...
Min ÄL var förut utsatt på kurvan där mellan dag 15 och 17 men är nu flyttad till mellan 17 och 19.
Är på cd 22 idag. Hade även ett jättetydligt äl test cd 16, sen gick testerna ner i styrka och nu upp igen då dessa dagarna. kan ju hoppas att det är ett gott tecken. men blir galet förvirrad.. testade inte cd 10 så har ingenaning där.
Har också vart jättenoga just för att jag verkligen vill kunna utgå från bara nc och inte massa äl tester.. tänker bara att jag väntar på bim nu så får ja se hur det ter sig.
Ägglossningstest
Igår
Idag morse
Precis
Vad tror ni? Positivt imorgon?
Någon ? :)
STORT GRATTIS TILL ALLA + <3