Inlägg från: Jagvetdåinte |Visa alla inlägg
  • Jagvetdåinte

BIM MARS 2018

Lindsey77 skrev 2018-03-01 06:11:13 följande:

Tog ett digitalt test imorse som visade gravid!!!!!!! Är så himla glad!!!!!'

Tog en av Testlagrets sticka i samma urin. Det visade ett svagt svagt streck, bara som en skugga.

Fick svagt streck i tisdags på Babyplan. Då stämde det!

BF blir 9/11. :) Hoppas bara allt går vägen denna gång. Fick missfall i dec...

Stort grattis :D Vad roligt! Lycka till med allt <3
  • Jagvetdåinte
    maria1992 skrev 2018-03-01 09:38:22 följande:

Tack för ni som svarade på min kurva. Visst ökade den långsamt men antar äl har skett nu? Men kan man vara säker på det?

Den har skett :)
  • Jagvetdåinte
    bastamamman1 skrev 2018-03-02 12:50:46 följande:

Jag hade tempdipp på ÄL + 6, sen var den höjd igen. Är ÄL+6 en rimlig dag för infästning tro?

Det tror jag :) Jag har förstått det som att det fäster mellan 5-10 dagar efter äl :) spännande!
  • Jagvetdåinte
    EIJ90 skrev 2018-03-03 07:45:11 följande:

Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)

Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.

Borde jag vara orolig för mf?

Jag vill säga fölande. Du kan slappna av. Min syrra har fött fyra friska barn, blött i början av alla graviditeter å inte plussat förrän drygt en vecka efter bim å då har det alltid varit nycket svagt. Så tror inte det är konstigt. Är ju inte konstigt om två olika kissar har två olika hcg nivå heller! Min syrra hade inte heller några symptom förrän ungefär då hon plussade! STORT GRATTIS!! <3
  • Jagvetdåinte
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 09:30:16 följande:

Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.

Ser ju väldigt lovande ut :) att den ökar, ligger den kvar där borde du ha goda chanser att vara gravid? :)
  • Jagvetdåinte
    PowerL skrev 2018-03-03 10:45:59 följande:

Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(

Beklagar :( <3 Det som blir jobbigt om man testar tidigt. Men tänk att du iaf lyckats bli gravid! Då tar det sig snart igen :)
  • Jagvetdåinte
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 09:30:16 följande:

Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.

Jag tempar förresten oxå! Tempen sjönk rejält idag så blev lite deppig. Men brukar inte sjunka så här långt innan bim utan när tempen sjunler brukar min mens komma. Nu är tempen hög igen vilket den inte brukar vara om mensen är på g. Så får se imorgon om den går upp igen.

• Jagvetdåinte
    Asale skrev 2018-03-03 14:31:07 följande:

Lekba: fick också av läkaren någon som heter Actisperm. Det är typ en gel som du trycker in (om du förstår hur jag menar) så det blir rätt Ph för spermierna och så dom har lättare att ta sig in. Så skulle man ha ofertila flytningar eller så så skulle Actisperm gelen göra så att det ändå blir som om du skulle haft fertila flytningar. Vilket kan vara avgörande för många.

Jag har köpt fertilitetsglidmedel som man sprutar in. Kan det vara något liknande?
  • Jagvetdåinte
    Asale skrev 2018-03-03 15:07:23 följande:

Jagvetdåinte: ja det kan det säkert vara, med de jag har ska man spruta in den och sedan vänta 10 minuter innan samlag. Så den hinner bli rätt temperatur och jämna ut ph värdet osv osv

Så ska man göra med den andra oxå, heter conceive plus :) Har undvikit å använda då jag läste någonstans att det inte alltid är så bra men nu ska jag komma igång direkt :) tycker inte jag alltid har äl flytningar ordentligt!
  • Jagvetdåinte
    niiskuneiti skrev 2018-03-04 18:37:16 följande:

Jag borde ha bim idag, kanske imorgon. Vad tror ni om det här? Jag har inte använt cb förr..

Tycker först det såg neg ut men zoomade in å tycker jag kan ana en linje? Lite mer gråaktig än blå men är ju tidigt än. Kanske vänta tre dagar till å tests innan du tar ut glädje i förskott?
  • Jagvetdåinte

Ni som har plussat nu eller någon annan gång. Har era PMS symptom kunnat försvinna ett tag innan bim eller har de varit konstanta?

• Jagvetdåinte
    niiskuneiti skrev 2018-03-06 06:05:48 följande:

Jag förstår inte riktigt vad som händer. Tog cb i söndags, såg en skugga men tänkte att det var säkert spök. Ett tag efter äl hade jag en blödning jag är ganska säker var en nidis. Igår började mensen så det var ju kört den här månaden då. Blödde först en hel del men bara ett par timmar så slutade det. De första timmarna fick jag väldiga kramper. På kvällen på toa kom det något jag aldrig sett för. En lite mörkare lila stor klimp med vita trådar runt sig men inget blod. på kvällen sent blödde jag lite igen men bara då jag var på toa, annars kommer nästan inget. Jag brukar blöda väldigt mycket de första tre dagarna. Värk har jag ganska mycket.

Vad kan det här vara, någon som haft något liknande? Första min tanke var att det kanske var ett väldigt tidigt missfall men jag vet inte.. tankar tas gärna emot <3

Om du fortsätter att ha så ont med kramper men att det inte kommer så mycket blod kanske du ändå borde kolla upp? Så det inte är missfall å något gör att inte allt kommer ut? Jag vet inte vad det kan vara men har du haft positivt å nu har så väldigt ont borde du nog kolla upp det hur det än är. Så det inte blir någon infektion eller något?<3
  • Jagvetdåinte

Hej! Idag sjönk tempen ytterligare och igår hade jag svaga menskänningar i magen. Blir inget denna månad heller alltså. Depigt. Grattis till alla som plussat å hej då :)

• Jagvetdåinte

Min mens kom oxå, exalt på bim :) så nc la ut äl fel denna månad, å andra appen rätt :) ses i april tråden ni som inte plussat. Å ni andra, stort grattis :)

Svar på tråden BIM MARS 2018