niiskuneiti skrev 2018-03-06 06:05:48 följande:
Jag förstår inte riktigt vad som händer. Tog cb i söndags, såg en skugga men tänkte att det var säkert spök. Ett tag efter äl hade jag en blödning jag är ganska säker var en nidis. Igår började mensen så det var ju kört den här månaden då. Blödde först en hel del men bara ett par timmar så slutade det. De första timmarna fick jag väldiga kramper. På kvällen på toa kom det något jag aldrig sett för. En lite mörkare lila stor klimp med vita trådar runt sig men inget blod. på kvällen sent blödde jag lite igen men bara då jag var på toa, annars kommer nästan inget. Jag brukar blöda väldigt mycket de första tre dagarna. Värk har jag ganska mycket.
Vad kan det här vara, någon som haft något liknande? Första min tanke var att det kanske var ett väldigt tidigt missfall men jag vet inte.. tankar tas gärna emot <3
Om du fortsätter att ha så ont med kramper men att det inte kommer så mycket blod kanske du ändå borde kolla upp? Så det inte är missfall å något gör att inte allt kommer ut? Jag vet inte vad det kan vara men har du haft positivt å nu har så väldigt ont borde du nog kolla upp det hur det än är. Så det inte blir någon infektion eller något?<3