BIM MARS 2018
Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3
Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3
Då vill jag passa på att varna för graviditetskollens gravtester. Fick alltså negativt på deras tester men positivt på Clearblue digitalt och Babyplan testa tidigt! Jag var alltså gravid, men fick missfall. HCG halterna var väl svaga, men fick ändå positivt på digitalt. Var jättekonstigt! Kanske är inte de lika känsliga?? Hoppas ÄL stickorna är bättre...
för mig funka de inte alls, apotekets egna äl-tester funkar dock alltid klockrent för mig.
Skogsmamman3: tycker mig ana något på övre bilden. Men det är dock vääääääldigt svagt. Kanske bara inbillar mig. Men äl+7 Är ju inte så långt. Jag är på äl +7 och har inte testat ännu. Ska vänta tills äl+12 för det känns som om det är alldeles för tidigt för att testa ännu.
asså kollade in min all o såg att jag räknat fel på äl.
jag hade äl 20:e inte 22:e.
tog ett till test o visst ser jag ett svagt sträck.
brukar graviditetskollens tester visa fuktsträck? asså jag får fan inte med det på bild. min kamera är kass
Skogsmamman3 Ser något VÄLDIGT svagt. Alltså precis att det finns där! Om jag kollar riktigt noga så är det precis så man ser det. Men då är ju frågan om jag inbillar mig... hoppas för din skull att det finns ett sträck där!
Håller tummarna att det blir starkare!
Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!
Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....
Om jag har haft äl så borde jag också haft den 20:e. Testade mig innan idag när jag hittade ett test hemma å det va negativt. Alla symtom jag känner, tror jag absolut är för att jag känner av för mycket och inbillar mig. Hade först tänkt å skit i det å bara avvakta nästa mens. Men tror inte heller att jag kommer kunna hålla mig. Har två vanliga grav test hemma å ett som man kan testa med 6 dagar innan mens. Problemet är att jag vet inte när min nästa mens är beräknad. Men jag skulle nog behöva ett till neg test så att jag bara kan acceptera å gå vidare typ. Man blir ju helt kocko!!
När har du tänkt att testa dig isåfall?
Någon som känner igen sig? har massor med vita mjölkiga vattniga flytningar, hade redan lite för ca 1 (äl+6) vecka sen men idag (äl+14) va det väldigt mycket. Har haft flytningar innan mens men dom brukar inte va vita?! kroppen kan ju spela mig ett spratt och hitta på massa nya menssymptom men vill ju ändå hoppas att det beror på nått annat.
Några tankar?
kram tjejer!